• For my username! Say hello to Princess Luna ... Oftewel, de toekomstige NightmareMoon!

*O*

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

StoryBelle schreef:
    (...)

kom naar het Brony topic en zoek er een uit! <3

Okee okee ik kom! (;

Knowledge is power.

Reseda schreef:
    Me likes.:9~

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ardency schreef:
    Oeeh, nice ^vv^
    En dat plaatje is gewoon awesome. 8D

Hij is mooi hè? 8D
    Vind het echt vet van die artiest!

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Colibre schreef:
    *O**O**O*
    *O**O*
    *O*

*O*
    *O**O*
    *O**O**O*

[ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 21:38 ]

nightmaremoon heeft 13 tekens...

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Basecca schreef:
    nightmaremoon heeft 13 tekens...

Wat intelligent! Dat had ik nog niet door! :W
    Waarom denk je dat het Princess Luna geworden is?

[ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 21:53 ]

Hello. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ah damn, ik was gewend aan je oude. Nu moet ik weer wennen aan deze. Haha.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Nightmare moon en princes luna .. dat is toch 1 pony ? XD

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Midna schreef:
    Nightmare moon en princes luna .. dat is toch 1 pony ? XD

Jep. Nightmare moon is princess luna voordat ze weer terugmag komen van de maan :Y)

quidquid excusatio prandium pro

Atropos schreef:
    Ah damn, ik was gewend aan je oude. Nu moet ik weer wennen aan deze. Haha.

Sorry :')

zolan jij je plaatje maar houd XD

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Midna schreef:
    zolan jij je plaatje maar houd XD

... :x
    That's gonna be hard, lol

PrincessLuna schreef:
    (...)
    Sorry :')

Haha, geeft niet. Maar als je je foto verandert. Oee... dan kom ik je halen. En dat moet je echt niet willen. (:

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Atropos schreef:
    (...)
    Haha, geeft niet. Maar als je je foto verandert. Oee... dan kom ik je halen. En dat moet je echt niet willen. (:

I'm Nightmare fucking Moon, what are you gonna do?:Y)

[ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 23:25 ]