• Ik ben morgen jarig, maar vierde het vandaag al voor familie en een paar andere mensen. Ikeheb allemaal leuke dingen gekregen, gisteren alles met vrienden gevied. Vorige week mocht ik voor mijn verjaardag winkelen in amsterdam. Van een vriend heb ik een wii gekregen en nog meer super geweldige dingen. Maar een ding is iets waar ik tot nu toe al de hele dag op zit te wachten. Dat mijn vader naar me toe loopt, me alvast feliciteerd en me een kado geeft. Dat is de hele dag nog niet gebeurt, en ik heb ook niet echt het idee dat dat ook echt gaat gebeuren, wnat er zijn zo veel kansen geweest, en nog geen kado. Ik heb nog een hoop, dat ik morgen wakker word gezongen door mijn zus en avder en dat ik dan een kado krijg. Als dat niet gebeurt, ben ik echt zwaar teleurgesteld in mijn vader. Tot nu toe heeft hoij eleke verjaardag een kado voor me gehaald, en nu heb ik gewoon niks! Dus ik weet echt niet wat te doen, en zit nu maar depresief in een zwart bad dit verhaal op mijn telefoon te typwen. Maar goedn-emand die me kan opvrolijken?

    Het gaat me niet over dat kado, oke, misschien toch, maar hij zat ook zelf de hele tijd op dat kado te drammen, en dan is er niks, en hij heeft me ook niet eens gefeliciteerd, terwijl mijn zus, mijn hele familie dat wel heeft gedaan, en hij niet. En ja, misschien ben ik dan wel een verwent nest, maar ik heb van mijn vader af nooit echt gemerkt dat hij om me geeft, ik zie hem bijna nooit, want als ik thuisben is hij er maar even en dan gaat hij naar 'vrienden' toe, elke avond.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 21:00 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Negligible schreef:
    (...)
    Jij klaagt toch ook over dat je geen cadeau hebt gekregen van je beste vriendin? Dus ik vind niet dat je nu het recht hebt om zo tegen haar te doen.


    maar als je eens wist wat ik haar ooit gaf.


    -

    SmileLullaby schreef:
    (...)

    maar als je eens wist wat ik haar ooit gaf.


    enne bovendien, ik noemde haar geen verwend nest


    -

    iPotter schreef:
    (...)
    Zij citeert het persoon dat klaagt dat ze geen cadeau krijgt van haar beste vriendin en vraagt wat dat persoon te klagen heeft. (cat)

    Dat van geen cadeau krijgen van een beste vriendin gaat toch over zichzelf?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    PUKKELxDING schreef:
    Euh... Naja persoonlijk zou ik er meer moeite mee hebben dat m'n vader me niet feliciteerde dan dat hij geen cadeau voor me had.


    Same.
    Je moet niet zo hebberig ingesteld zijn.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 20:48 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hooligan schreef:
    Verwend nest.

    Dit ook, trouwens.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dikke fight over here xd.
    Dat is klote, op je verjaardag, maar je moet het je niet te veel aantrekken, denk ik. Misschien kon hij niks bedenken OF heeft hij een of andere verrassing gepland.


    Intersectional feminist

    Negligible schreef:
    (...)
    Dat van geen cadeau krijgen van een beste vriendin gaat toch over zichzelf?

    Oh, ik had niet door dat ze zichzelf citeerde. xd In dat geval ben ik het eens met jou.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    PUKKELxDING schreef:
    Euh... Naja persoonlijk zou ik er meer moeite mee hebben dat m'n vader me niet feliciteerde dan dat hij geen cadeau voor me had.
    precies.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben morgen jarig

    Morgen.
    Morgen.
    So I guess dat je het morgen krijgt.
    En ik vind je ook een verwend nest.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat ben jij een ontzettend verwend wicht dat je alleen aan cadeau's krijgen kan denken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb jarenlang niks van mijn vader gehoord op mijn verjaardag. Ga niet zeuren over dat je geen cadeau hebt gekregen :W


    -

    Je bent morgen jarig. het lijkt me logisch dat je morgen je cadeau krijgt. Ik heb ook geen cadeau gekregen, ik hoefde niks speciaals. Dus hoeven ze van mij ook geen geld uittegeven.

    Ik zou het een stuk erger vinden als mijn vader me niet zou feliciteren.


    Trust me. I'm the doctor

    Je bent Morgen jarig dan is het toch logisch dat je het morgen krijgt?
    En je bent 14 dus maak je niet zo druk.
    Ik ben 12 en ik kies zelf wat ik wil hebben misschien ga je vader het ook zo doen.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 20:54 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    iPotter schreef:
    (...)
    Zij citeert het persoon dat klaagt dat ze geen cadeau krijgt van haar beste vriendin en vraagt wat dat persoon te klagen heeft. (cat)


    nee, ik heb gewoon wat erbij gedaan bij mijn vorige post.
    en vroeg ik dus de maker van deze topic wat ze eingelijk te klagen heeft.


    -

    Ik heb mijn verjaardag niet eens gevierd, dus eigenlijk vind ik je nu best wel overdrijven. En je bent pas morgen jarig, not today. Dus het lijk me nogal logisch dat je morgen je cadeau krijgt van je vader. Als hij je nou niet feliciteerd, vind het wat anders, maar wat ik er uit op kan maken, gaat het alleen om het cadeau.
    Verwend nest.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.