• Ik ben morgen jarig, maar vierde het vandaag al voor familie en een paar andere mensen. Ikeheb allemaal leuke dingen gekregen, gisteren alles met vrienden gevied. Vorige week mocht ik voor mijn verjaardag winkelen in amsterdam. Van een vriend heb ik een wii gekregen en nog meer super geweldige dingen. Maar een ding is iets waar ik tot nu toe al de hele dag op zit te wachten. Dat mijn vader naar me toe loopt, me alvast feliciteerd en me een kado geeft. Dat is de hele dag nog niet gebeurt, en ik heb ook niet echt het idee dat dat ook echt gaat gebeuren, wnat er zijn zo veel kansen geweest, en nog geen kado. Ik heb nog een hoop, dat ik morgen wakker word gezongen door mijn zus en avder en dat ik dan een kado krijg. Als dat niet gebeurt, ben ik echt zwaar teleurgesteld in mijn vader. Tot nu toe heeft hoij eleke verjaardag een kado voor me gehaald, en nu heb ik gewoon niks! Dus ik weet echt niet wat te doen, en zit nu maar depresief in een zwart bad dit verhaal op mijn telefoon te typwen. Maar goedn-emand die me kan opvrolijken?

    Het gaat me niet over dat kado, oke, misschien toch, maar hij zat ook zelf de hele tijd op dat kado te drammen, en dan is er niks, en hij heeft me ook niet eens gefeliciteerd, terwijl mijn zus, mijn hele familie dat wel heeft gedaan, en hij niet. En ja, misschien ben ik dan wel een verwent nest, maar ik heb van mijn vader af nooit echt gemerkt dat hij om me geeft, ik zie hem bijna nooit, want als ik thuisben is hij er maar even en dan gaat hij naar 'vrienden' toe, elke avond.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 21:00 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Hooligan schreef:
    Verwend nest.


    Alsjeblieft zeg, sommige kinderen krijgen geen enkel cadeau voor hun verjaardag. Je hebt toch al een Wii? Maar nee, in plaats van blij te zijn daarmee ben je teleurgesteld dat je pa nog niets heeft gegeven? Pfff.


    To love is to destroy.

    Thimble schreef:
    (...)

    Alsjeblieft zeg, sommige kinderen krijgen geen enkel cadeau voor hun verjaardag. Je hebt toch al een Wii? Maar nee, in plaats van blij te zijn daarmee ben je teleurgesteld dat je pa nog niets heeft gegeven? Pfff.


    Ik ben ook hardstike blij met die wii, maar mijn vader heeft me nog niet eens gefeliciteerd voor mijn verjaardag! Ik heb nog helemaal geen felicitatie van zijn kant horen komen, en morgen, op mijn verjaardag zelf, zie ik hem ook niet, dus ik denk ook niet echt dat ik dan nog iets van hem krijg te horen.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 21:03 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Genius schreef:
    Ik heb jarenlang niks van mijn vader gehoord op mijn verjaardag. Ga niet zeuren over dat je geen cadeau hebt gekregen :W


    Stop trying to control everything and just let go.

    WillyWonka schreef:
    (...)

    Ik ben ook hardstike blij met die wii, maar mijn vader heeft me nog niet eens gefeliciteerd voor mijn verjaardag! Ik heb nog helemaal geen felicitatie van zijn kant horen komen, en morgen, op mijn verjaardag zelf, zie ik hem ook niet, dus ik denk ook niet echt dat ik dan nog iets van hem krijg te horen.


    Schat, je bent mórgen jarig. Als iedereen zijn verjaardag een dag van te voren zou vieren, zouden we allemaal een dag eerder verjaaren.
    (cat)


    To love is to destroy.

    WillyWonka schreef:
    (...)

    Ik ben ook hardstike blij met die wii, maar mijn vader heeft me nog niet eens gefeliciteerd voor mijn verjaardag! Ik heb nog helemaal geen felicitatie van zijn kant horen komen, en morgen, op mijn verjaardag zelf, zie ik hem ook niet, dus ik denk ook niet echt dat ik dan nog iets van hem krijg te horen.

    Hij belt je vast wel. Ga je niet zo druk maken als je morgen pas jarig bent.


    -

    Excuse me?!
    Ik krijg niet zomaar een Wii voor m'n verjaardag, daar mag ik wel vier keer voor jarig worden!
    Maar mijn vrienden feliciteren me altijd wél, en daar ben ik veel gelukkiger mee dan zo'n dom cadeau!
    Schaam je diep!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zeik niet.

    Ik heb mijn vader al 10 maanden niet meer gezien, ik was twee weken geleden jarig. En ik had niet eens een smsje van hem ontvangen.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 21:14 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Nou, door verwend nest te zeggen is ze ook niet echt opgevrolijkt. En ja ik weet dat ze aansteld, maar so what? Ze vraagt niet wat jullie van haar vinden, maar om haar op te vrolijken. Moet er nou bij elke topic weer een discussie komen?
    - niet boos zijn op mij , yay-

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 14:34 ]

    Jesus jij bent best wel ontevreden.
    Je hebt een Wii gekregen van je/een (?) vriend, dat is leuk, en dan ben je nog ontevreden? tenminste, zo klinkt het. En misschien geeft je vader je morgen wel wat, of feliciteert hij je morgen. : |

    armanii, dit had ze heus wel kunnen verwachten.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 14:55 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Je bent morgen jarig, ik snap sowieso niet waarom iedereen je eerder feliciteerd want je bent nog helemaal niet jarig!
    Verwende Romi, je hebt een wii, wees blij. Misschien belt hij je morgen wel om je te feliciteren en geeft hij later wel een kadootje. Misschien niet, misschien feliciteerd hij je alleen. Don't worry, ik wacht soms maanden op mijn kado van mijn ouders.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 15:06 ]


    Your make-up is terrible

    Hmm je kan wachten tot nu
    en anders heeft hij een grote verrassing voor je


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Poseidon schreef:
    Want je moet ook altijd écht perse een kado geven als iemand jarig is.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Trouwens, je mocht winkelen in AMSTERDAM. Ik zou dat leuker vinden dat een kado hoor.

    Je zegt dat je een wii hebt gekregen, maar toch ben je teleurgesteld dat je je vader je geen cadeau geeft?
    Ik krijg dit jaar 1 cadeau(wat wel heel groot en leuk is) en verder niks. vind ik prima


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wow. Wat is er mis met je? Als ik dit als vader zou lezen, zou ik al je cadeautjes aan een goed doel gegeven hebben. Mag je d'r lekker zelf voor werken. (;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)