• Ik heb op dit moment echt een ... Geen hekel, maar laat ik zeggen dat ik niet weg ben van mijn hormonen. Ze zijn de laatste tijd zo ver op hol geslagen, dat het minstens één keer per dag wel door mijn gedachten schiet; Ik wil een kindje. Als dat niet door mijn gedachten gaat is het wel een stukje fantasie over hoe het zou zijn, hoe, hoe de toekomst van mijn kinderen zou zijn enzovoorts.
    Nou is het voor mijn leeftijd geloof ik een vrij normaal gevoel, omdat het toch een stukje instinct is, but gosh, it drives me insane!
    Ik wil helemaal geen kinderen! ;-;
    Ja, ik wil ze wel ... Maar niet nu! :'D
    Heeft iemand misschien tips over hoe je je instinct/hormonen in bedwang kunt krijgen met zulke dingen? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hale schreef:
    (...)

    0_o

    Je kent hem personelijk?.........

    Ik heb een paar van zijn ontwerpen op internet gezien en sindsdien ben ik er verliefd op.


    Ik ken hem persoonlijk, tot aan zijn ouders toe. :]
    Zijn moeder is ook een kunstenares en die heeft een aantal dingen in zijn winkel ook ontworpen! :]

    -
    Haha, dit moet ik hem gaan vertellen straks, vind 'ie vast heel leuk om te horen. :'D

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 18:16 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Dan kom ik wel naar dat grote feest *O* Nog maar 2 maandjes en je bent alweer weg!


    Ja. En jij moet mee! ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik ken hem persoonlijk, tot aan zijn ouders toe. :]
    Zijn moeder is ook een kunstenares en die heeft een aantal dingen in zijn winkel ook ontworpen! :]

    -
    Haha, dit moet ik hem gaan vertellen straks, vind 'ie vast heel leuk om te horen. :'D


    Omg OMG!

    Regel een handtekening voor me!

    Hale schreef:
    (...)

    Omg OMG!

    Regel een handtekening voor me!


    Een handtekening? You nuts? Is gewoon een hele doodnormale jongen hoor. :'D



    Dat is 'm en degene die 't bord met z'n naam vasthoud is m'n zus. :]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 18:22 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ontopic; Ik ben niet off-topic, want dit houd me afgeleid. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Ja. En jij moet mee! ):

    Hoe vet zou dat zijn (wedding)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hoe vet zou dat zijn (wedding)


    Absolutely fucking perfect, thats what it would be.*O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Een handtekening? You nuts? Is gewoon een hele doodnormale jongen hoor. :'D



    Dat is 'm en degene die 't bord met z'n naam vasthoud is m'n zus. :]



    En toch is hij geweldig!

    Een nieuw huisdier nemen :)?


    Life is hard and then we die

    Een baby chimpansee in huis nemen, die lijken nog het meest op mensenbaby's (krul)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    PUKKELxDING schreef:
    Een nieuw huisdier nemen :)?


    Mag niet zolang ik nog bij m'n ouders woon. ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Feorge schreef:
    Een baby chimpansee in huis nemen, die lijken nog het meest op mensenbaby's (krul)


    Haha :X


    26 - 02 - '16

    Haha, nee. Ik heb net hetzelfde :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, geen last van. Ik moet er niet aan denken om kinderen te hebben.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb geen ervaring met die gevoelens, dus ik kan je denk ik niet helpen. Je bent in ieder geval niet de enige :')
    Ik haat mijn hormonen om andere redenen. (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.