• Ik heb op dit moment echt een ... Geen hekel, maar laat ik zeggen dat ik niet weg ben van mijn hormonen. Ze zijn de laatste tijd zo ver op hol geslagen, dat het minstens één keer per dag wel door mijn gedachten schiet; Ik wil een kindje. Als dat niet door mijn gedachten gaat is het wel een stukje fantasie over hoe het zou zijn, hoe, hoe de toekomst van mijn kinderen zou zijn enzovoorts.
    Nou is het voor mijn leeftijd geloof ik een vrij normaal gevoel, omdat het toch een stukje instinct is, but gosh, it drives me insane!
    Ik wil helemaal geen kinderen! ;-;
    Ja, ik wil ze wel ... Maar niet nu! :'D
    Heeft iemand misschien tips over hoe je je instinct/hormonen in bedwang kunt krijgen met zulke dingen? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Avil schreef:
    Wachten. Lekker door blijven dromen. Gewoon alsof je nog een heel overdreven puber bent.


    Ik ben al een aantal jaar puber af, dus dat wordt moeilijk. Ik wil namelijk alles behalve ooit weer een puber worden ... Meest rotte tijd van je (mijne in ieder geval) leven. :'D
    En natuurlijk wacht ik, hoeft men ook niet steeds uit te leggen ... Het is alleen het gevoel en daar valt weinig tegen te doen. :x ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hale schreef:
    (...)

    O ja jou vriend woont aan de andere kant van de wereld he?

    Ja dat zou inderdaad wel fijner zijn.

    Als dat echt is wat j wil moet je vechten om die droom waar te maken.

    Wanneer ga je trouwen?


    Geen idee, we hopen op volgend jaar, maar eerst maar kijken of het lukt. Misschien wel als ik daar in december naar toe ga in die 3 maanden tijd en het komt zo uit. :'D
    En natuurlijk knokken we daarvoor, als hij klaar is met zijn universitaire opleiding gaan we ook proberen werk in België te vinden, omdat je daar veel makkelijker binnen komt. Eigenlijk al zodra je er werk kunt vinden. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Voor een effect van 4 dagen = een droog theezakje oplepelen.
    neenee nietwaar. da's tegen diarree :')


    Owl you need is love.

    NAPKINS schreef:
    Voor een effect van 4 dagen = een droog theezakje oplepelen.
    neenee nietwaar. da's tegen diarree :')


    Juk ... Dan neem ik liever zo'n pilletje tegen de diarree als ik dat heb. :'D
    Droge thee wegkanen, gadverdamme ... x.x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Geen idee, we hopen op volgend jaar, maar eerst maar kijken of het lukt. Misschien wel als ik daar in december naar toe ga in die 3 maanden tijd en het komt zo uit. :'D
    En natuurlijk knokken we daarvoor, als hij klaar is met zijn universitaire opleiding gaan we ook proberen werk in België te vinden, omdat je daar veel makkelijker binnen komt. Eigenlijk al zodra je er werk kunt vinden. :]

    Ik hoop echt dat het juilie lukt!

    Wil je nog steeds in die zwarte jurk trouwen?

    You poor thing... Denk niet dat er iets aan te doen is -behalve van die mannelijke hormonen in spuiten, maar dan moet je akkoord zijn met overtollig haar en spieren-


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hale schreef:
    (...)
    Ik hoop echt dat het juilie lukt!

    Wil je nog steeds in die zwarte jurk trouwen?

    Ik ga een hele mooie zwarte laten ontwerpen door Sebastian den Herder :]

    Cumberbatch schreef:
    You poor thing... Denk niet dat er iets aan te doen is -behalve van die mannelijke hormonen in spuiten, maar dan moet je akkoord zijn met overtollig haar en spieren-


    Hahahaha, ik zie het al voor me, met zo'n zwaar zeemans accent 'Hoi, ik ben Nancy ... ' Laat de rest maar zitten. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Hahahaha, ik zie het al voor me, met zo'n zwaar zeemans accent 'Hoi, ik ben Nancy ... ' Laat de rest maar zitten. :'D


    Wow ik ben jaloers....

    Hale schreef:
    (...)

    Wow ik ben jaloers....


    Hoezo dat nou weer? :]
    Geen idee hoe oud je bent, maar ik vermoed jonger als mij, dus ik kan alleen maar heel cliché zeggen; Alles op z'n tijd ... - Toen ik jouw leeftijd had ... Hahaha nee hoor! Maar de rest is wel zo ... Alles op z'n tijd. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Hoezo dat nou weer? :]
    Geen idee hoe oud je bent, maar ik vermoed jonger als mij, dus ik kan alleen maar heel cliché zeggen; Alles op z'n tijd ... - Toen ik jouw leeftijd had ... Hahaha nee hoor! Maar de rest is wel zo ... Alles op z'n tijd. :]

    15.

    En omdat ik weet dat Sebastian den Herder een geweldige ontwerper is.

    Hale schreef:
    (...)
    15.

    En omdat ik weet dat Sebastian den Herder een geweldige ontwerper is.


    Seriously, ken je hem ook?
    Hahaha, ik ken hem via mijn zus, want die sponsort hij heel vaak en die is heel goed bevriend met hem. Ik was er ook bij met de opening van zijn nieuwe winkeltje in Middelburg, om foto's te maken en een beetje te netwerken enzo. Heb een aantal leuke dingen van hem in mijn kast hangen!
    Echt een schat van een gozer! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Je moet niet in NZ gaan trouwen hoor (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    Je moet niet in NZ gaan trouwen hoor (no_chears)


    Als het makkelijker/zo uitkomt wel ... Maar dat halen we hier dan in met een heel groot feest hoor! (bloos)
    Denk niet dat het gebeurd, maar als hij me spontaan vraagt in die tijd te gaan trouwen, ga ik geen nee zeggen. :]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 18:14 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Seriously, ken je hem ook?
    Hahaha, ik ken hem via mijn zus, want die sponsort hij heel vaak en die is heel goed bevriend met hem. Ik was er ook bij met de opening van zijn nieuwe winkeltje in Middelburg, om foto's te maken en een beetje te netwerken enzo. Heb een aantal leuke dingen van hem in mijn kast hangen!
    Echt een schat van een gozer! :]


    0_o

    Je kent hem personelijk?.........

    Ik heb een paar van zijn ontwerpen op internet gezien en sindsdien ben ik er verliefd op.

    Severed schreef:
    (...)

    Als het makkelijker/zo uitkomt wel ... Maar dat halen we hier dan in met een heel groot feest hoor! (bloos)
    Denk niet dat het gebeurd, maar als hij me spontaan vraagt in die tijd te gaan trouwen, ga ik geen nee zeggen. :]

    Dan kom ik wel naar dat grote feest *O* Nog maar 2 maandjes en je bent alweer weg!


    -