• Ik heb op dit moment echt een ... Geen hekel, maar laat ik zeggen dat ik niet weg ben van mijn hormonen. Ze zijn de laatste tijd zo ver op hol geslagen, dat het minstens één keer per dag wel door mijn gedachten schiet; Ik wil een kindje. Als dat niet door mijn gedachten gaat is het wel een stukje fantasie over hoe het zou zijn, hoe, hoe de toekomst van mijn kinderen zou zijn enzovoorts.
    Nou is het voor mijn leeftijd geloof ik een vrij normaal gevoel, omdat het toch een stukje instinct is, but gosh, it drives me insane!
    Ik wil helemaal geen kinderen! ;-;
    Ja, ik wil ze wel ... Maar niet nu! :'D
    Heeft iemand misschien tips over hoe je je instinct/hormonen in bedwang kunt krijgen met zulke dingen? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Kan ... Maar dan is het gewoon welkom. Ik ga het niet weg laten halen. Dan had ik in dat geval maar helemaal geen seks moeten hebben. :'D
    Ik ben zelf ook door de pil heen gekomen en was ook volledig welkom en gewenst.
    Mijn kindjes zijn ook gewenst en welkom, alleen hoop ik dat het nog een paar jaar uit te stellen valt. :]


    Uhu (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oké, shoppen heeft voor nu geholpen. Alleen wordt dat wel een dure oplossing als dat het enige is. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Niks aan te doen. Ik denk ook wel eens over kinderen, maar mijn hormonen zijn dan niet zo vaag dat ik ze ook meteen wil hebben xD Haha.
    Nisk van aantrekken en doorleven, kinderen nemen kan altijd nog.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Niks aan te doen. Ik denk ook wel eens over kinderen, maar mijn hormonen zijn dan niet zo vaag dat ik ze ook meteen wil hebben xD Haha.
    Nisk van aantrekken en doorleven, kinderen nemen kan altijd nog.


    Haha, maar jij bent ook 5 jaar jonger. Misschien heb jij over 5 jaar hetzelfde wel. :'D
    Ik ga ook door hoor, alleen is het af en toe best frustrerend om je zo te voelen. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 17:36 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ga werken op een kinderdagverblijf. Dat helpt heel erg :W


    -

    Genius schreef:
    Ga werken op een kinderdagverblijf. Dat helpt heel erg :W


    Dat geloof ik heel erg graag ... Héél erg graag. :'D
    Dan heb ik of de tijd van mijn leven, of mijn grootste nachtmerrie. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Neem een hond (krul)

    Herkenbaar.

    Maar ik weet ook wel dat ik dat kind nu niets te beiden heb.

    Severed schreef:
    (...)

    Dat geloof ik heel erg graag ... Héél erg graag. :'D
    Dan heb ik of de tijd van mijn leven, of mijn grootste nachtmerrie. :'D

    Ik gok op het 1e, want kinderen zijn zo leuuuuuuk *O*


    -

    Radke schreef:
    Neem een hond (krul)


    Heb ik al. Een kat ook. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hale schreef:
    Herkenbaar.

    Maar ik weet ook wel dat ik dat kind nu niets te beiden heb.


    Ik zou het nog wel een leven kunnen bieden, alleen wil ik het een beter lieven bieden dan wat ik nu kan. Waarbij zijn/haar vader en moeder samen in één land kunnen wonen, beiden een goed inkomen brengen, enzovoorts enzovoorts.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik gok op het 1e, want kinderen zijn zo leuuuuuuk *O*


    Zijn ze ook, -vooral van een ander- behalve als ze continue krijsen en huilen en w/e.
    Eén ding is zeker, mijn kind wordt niet zoals 8 van de 10 die je tegenwoordig tegenkomt. Die de buurt op stelten zetten met het gekrijs, geen manieren en/of een grote bek hebben - en een moeder die er weinig aan doet of te laat waardoor het geen invloed heeft, etc.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wachten. Lekker door blijven dromen. Gewoon alsof je nog een heel overdreven puber bent.


    Food.

    Severed schreef:
    (...)

    Zijn ze ook, -vooral van een ander- behalve als ze continue krijsen en huilen en w/e.
    Eén ding is zeker, mijn kind wordt niet zoals 8 van de 10 die je tegenwoordig tegenkomt. Die de buurt op stelten zetten met het gekrijs, geen manieren en/of een grote bek hebben - en een moeder die er weinig aan doet of te laat waardoor het geen invloed heeft, etc.

    Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n kind meegemaakt, en ik heb toch echt al héel wat kinderen gezien :'D


    -

    Severed schreef:
    (...)

    Ik zou het nog wel een leven kunnen bieden, alleen wil ik het een beter lieven bieden dan wat ik nu kan. Waarbij zijn/haar vader en moeder samen in één land kunnen wonen, beiden een goed inkomen brengen, enzovoorts enzovoorts.


    O ja jou vriend woont aan de andere kant van de wereld he?

    Ja dat zou inderdaad wel fijner zijn.

    Als dat echt is wat j wil moet je vechten om die droom waar te maken.

    Wanneer ga je trouwen?