• Ik heb op dit moment echt een ... Geen hekel, maar laat ik zeggen dat ik niet weg ben van mijn hormonen. Ze zijn de laatste tijd zo ver op hol geslagen, dat het minstens één keer per dag wel door mijn gedachten schiet; Ik wil een kindje. Als dat niet door mijn gedachten gaat is het wel een stukje fantasie over hoe het zou zijn, hoe, hoe de toekomst van mijn kinderen zou zijn enzovoorts.
    Nou is het voor mijn leeftijd geloof ik een vrij normaal gevoel, omdat het toch een stukje instinct is, but gosh, it drives me insane!
    Ik wil helemaal geen kinderen! ;-;
    Ja, ik wil ze wel ... Maar niet nu! :'D
    Heeft iemand misschien tips over hoe je je instinct/hormonen in bedwang kunt krijgen met zulke dingen? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    astridc schreef:
    (...)
    Waarom ben je tegen abortus dan? (:
    Voor 30 dagen zwanger klopt het hartje nog niet eens, en is het nog maar een foetus.. ;)

    ik zal je zeggen, Ik ben zwanger geweest en heb na 8 weken aan miskraam gehad.
    Geloof me, als je dat gehad hebt zeg je echt niet zo makkelijk dat het maar een foetus is, je raakt er heel erg aan gehecht hoor ;)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 16:29 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ik snap wat je bedoeld, dat heb ik ook tevaak. D: Ik ga me dan focussen op de nabije toekomst waar nog geen kind in past en dat helpt vaak wel.
    Maar verder, zou ik het maar weten.


    Your make-up is terrible

    IAMTHEBEST schreef:
    (...)
    ik zal je zeggen, Ik ben zwanger geweest en heb na 8 weken aan miskraam gehad.
    Geloof me, als je dat gehad hebt zeg je echt niet zo makkelijk dat het maar een foetus is, je raakt er heel erg aan gehecht hoor ;)


    I agree.


    Your make-up is terrible

    IAMTHEBEST schreef:
    (...)
    ik zal je zeggen, Ik ben zwanger geweest en heb na 8 weken aan miskraam gehad.
    Geloof me, als je dat gehad hebt zeg je echt niet zo makkelijk dat het maar een foetus is, je raakt er heel erg aan gehecht hoor ;)


    Damn girl, sorry to hear about that. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Damn girl, sorry to hear about that. (no_chears)

    it's alright.
    Ik reageer daardoor wel heel erg vel tegen mensen die zo over abortus praten . Ze praten erover alsof het zo makkelijk is !
    Nou believe me, als je eenmaal zwanger bent wil je het echt niet meer kwijt ! en dan is het best moeilijk als je het verliest


    I solemny swear i am up to no good

    IAMTHEBEST schreef:
    (...)
    it's alright.
    Ik reageer daardoor wel heel erg vel tegen mensen die zo over abortus praten . Ze praten erover alsof het zo makkelijk is !
    Nou believe me, als je eenmaal zwanger bent wil je het echt niet meer kwijt ! en dan is het best moeilijk als je het verliest


    Ik vind het sowieso dom als mensen zo denken, of je nu wel of niet zo'n ervaring hebt. Als je je kinderen weg zou laten halen, vind ik dat je ook geen seks moet hebben. Het is óók voor de plezier, maar in oorsprong voor voortplanting, dus als dat er per ongeluk uit voorkomt, ben je een moordenaar als je leven wegneemt.
    Klinkt misschien heel erg Christelijk of Islamitisch of whatever, en ik heb oorspronkelijk een christelijke achtergrond, maar dat vind ik gewoon van menselijke hoek zo, niet gelovige. Iets wat in jou groeit weg laten halen? Een deel moord en een deel zelfmoord voor de ziel, als je het mij vraagt. :x
    Wordt véél te makkelijk over gedacht tegenwoordig.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Ik vind het sowieso dom als mensen zo denken, of je nu wel of niet zo'n ervaring hebt. Als je je kinderen weg zou laten halen, vind ik dat je ook geen seks moet hebben. Het is óók voor de plezier, maar in oorsprong voor voortplanting, dus als dat er per ongeluk uit voorkomt, ben je een moordenaar als je leven wegneemt.
    Klinkt misschien heel erg Christelijk of Islamitisch of whatever, en ik heb oorspronkelijk een christelijke achtergrond, maar dat vind ik gewoon van menselijke hoek zo, niet gelovige. Iets wat in jou groeit weg laten halen? Een deel moord en een deel zelfmoord voor de ziel, als je het mij vraagt. :x
    Wordt véél te makkelijk over gedacht tegenwoordig.

    Ik ben blij dat je er zo over denkt en dat heeft niet perse met geloof te maken hoor. ik vind het gewoon onmensenlijk! Je kiest er voor om sex te hebben dus dan moet je ook zorgen voor de consequenties !


    I solemny swear i am up to no good

    IAMTHEBEST schreef:
    (...)
    Ik ben blij dat je er zo over denkt en dat heeft niet perse met geloof te maken hoor. ik vind het gewoon onmensenlijk! Je kiest er voor om sex te hebben dus dan moet je ook zorgen voor de consequenties !


    Exactly.
    Bij verkrachting vind ik het een ander verhaal, en is het logischer als een meisje zo reageert. Nog steeds zou ik het persoonlijk dan nog niet doen, ik zou het eerder nog afstaan voor adoptie als ik het echt niet aan zou kunnen het kindje bij me te houden. Ik vind abortus gewoon niet kunnen en zwak. Dan moet je maar beter opletten met wat je doet en weten dat het altijd het gevolg kan zijn van wat je doet.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Exactly.
    Bij verkrachting vind ik het een ander verhaal, en is het logischer als een meisje zo reageert. Nog steeds zou ik het persoonlijk dan nog niet doen, ik zou het eerder nog afstaan voor adoptie als ik het echt niet aan zou kunnen het kindje bij me te houden. Ik vind abortus gewoon niet kunnen en zwak. Dan moet je maar beter opletten met wat je doet en weten dat het altijd het gevolg kan zijn van wat je doet.

    I couldn't agree with you more ! _O_


    I solemny swear i am up to no good

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Exactly.
    Bij verkrachting vind ik het een ander verhaal, en is het logischer als een meisje zo reageert. Nog steeds zou ik het persoonlijk dan nog niet doen, ik zou het eerder nog afstaan voor adoptie als ik het echt niet aan zou kunnen het kindje bij me te houden. Ik vind abortus gewoon niet kunnen en zwak. Dan moet je maar beter opletten met wat je doet en weten dat het altijd het gevolg kan zijn van wat je doet.


    Je hebt groot en deels gelijk, al zijn er wel een paar uitzonderingen natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je hebt groot en deels gelijk, al zijn er wel een paar uitzonderingen natuurlijk.


    Natuurlijk en die snap ik ook wel. Alleen blijft het iets waar ik persoonlijk -denk ik- nooit voor zou kiezen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb eigenlijk geen idee. Ken je niemand die al een baby heeft zodat jij met hem/haar een paar uurtjes door kan brengen? Mss dat dat helpt?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Natuurlijk en die snap ik ook wel. Alleen blijft het iets waar ik persoonlijk -denk ik- nooit voor zou kiezen.


    Nee, ik ook niet meer.
    En dan hoop je toch altijd stiekem dat je zwanger raakt. :'D


    Your make-up is terrible

    Af en toe denk ik wel eens hoe zoiets zou zijn, maar als ik OUDER ben. Mijn familie is de laatste tijd een beetje een legbatterij met drie van mijn nichten die alledrie nét bevallen zijn, dus ja... dan denk je er automatisch aan. Mijn tante zei zo - heel sarcastisch: 'Hee, jij bent de enige die nog geen kind heeft! Doe je best maar met dat vriendje van je!'

    Family... Amazingly blunt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Af en toe denk ik wel eens hoe zoiets zou zijn, maar als ik OUDER ben. Mijn familie is de laatste tijd een beetje een legbatterij met drie van mijn nichten die alledrie nét bevallen zijn, dus ja... dan denk je er automatisch aan. Mijn tante zei zo - heel sarcastisch: 'Hee, jij bent de enige die nog geen kind heeft! Doe je best maar met dat vriendje van je!'

    Family... Amazingly blunt.


    Haha, lekkere tante heb je ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt