• Ik heb dus een open beet. Dwz, mijn kaken staan niet goed op elkaar, en daar heb ik dan af en toe zo'n beetje last van.
    Dus vandaag zat mijn kaak aan de linkerkant iets van vast(?).
    Toen had ik dus een paar keer geprobeerd mijn kaak alle kanten op te bewegen om het weg te krijgen, knakt hij net in een keer. En dan echt keihard.
    En het klonk niet heel erg gezond, en iedere keer dat dat gebeurd ben ik bang dat hem forceer of zoiets.
    Gelukkig hoef ik nog maar twee jaar te wachten totdat ik onder het mes kan om het recht te laten zetten. Joepie.

    Ik denk toch dat ik eens een kauwgom ga pakken om mijn kaak wat oefening te geven. ^^

    Iemand ook zo'n problemen?
    Iemand nog iets nuttigs toe te voegen?
    Iemand nog iets onnuttigs toe te voegen? ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb geen open kaak, maar kan mijn kaak ook laten kraken. Gebroken kaak gehad ftw! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha. Ik heb precies datzelfde probleem. Ik mag het volgend jaar laten doen, geloof ik. Dan zagen ze een stukje van mijn kaak af... D:
    Ik kan ook geen broodje met plakjes worst eten, want die blijven dan altijd zitten ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik kan ook zo mijn kaak laten knakken. Heel vaak heb ik dat hij vast blijft zitten en dan moet ik mezelf letterlijk met mijn vuist in mijn gezicht slaan om hem recht te krijgen. Redelijk pijnlijk XD


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Ik heb ook wel eens dat mijn kaak vast blijft zitten, heel irritant.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Ik heb ook wel eens dat mijn kaak vast blijft zitten, heel irritant.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik heb dat ook soms, dat hij vast zit ofzo. En als ik iets hard aan het eten ben hoor je mijn kaak ook kraken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb ook allemaal problemen met mijn kaak, 't zit in de familie, en ik heb hem een keer gebroken, waarna de ene helft langzamer ging groeien, alles scheef dus...
    Op een gegeven moment had ik er ook steeds last van dat die knakte, en vast zat. Dat is na een paar maandjes weer minder geworden. Over een jaartje mag ik ook onder het mes, ik zie er overigens wel ongelofelijk tegen op...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Traveller schreef:
    Ik heb ook allemaal problemen met mijn kaak, 't zit in de familie, en ik heb hem een keer gebroken, waarna de ene helft langzamer ging groeien, alles scheef dus...
    Op een gegeven moment had ik er ook steeds last van dat die knakte, en vast zat. Dat is na een paar maandjes weer minder geworden. Over een jaartje mag ik ook onder het mes, ik zie er overigens wel ongelofelijk tegen op...


    Ik ook. o.O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    AppleFritter schreef:
    Ik heb ook wel eens dat mijn kaak vast blijft zitten, heel irritant.


    Ik ook, als ik iets heb gegeten als stokbrood, pizza ed. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    AppleFritter schreef:
    Ik heb ook wel eens dat mijn kaak vast blijft zitten, heel irritant.

    Ik heb dat nog maar 1 of 2 keer gehad, maar als het dan kraakt dan doet het ongelofelijk veel pijn D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ben ik de enige die daar nooit last van heeft? (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb een overbeet, maar heb een slotjesbeugel in m´n mond. Alleen zie ik mijn overbeet niet veranderen.. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    AppleFritter schreef:
    Ik heb ook wel eens dat mijn kaak vast blijft zitten, heel irritant.