• Betekend een sms veel? als het om intieme dingen gaat?

    Uneventful schreef:
    Neh, ik vind dat het geen betekenis heeft. Als hij zo lief wil zijn kan hij dat ook gewoon zeggen in jouw gezicht.

    Dus jij denkt dat het niets betekend?

    Ligt aan de jongen. Een goede vriend van me noemt me ook engeltje, voor de grap -denk ik-
    Het ligt gewoon aan de jongen en hoe hij in het echt is ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    vezz schreef:
    (...)
    Dus jij denkt dat het niets betekent?


    Nee, zoveel vertrouw ik dat sms-je niet. Maar ik ken hem niet hé. Misschien moet je er over beginnen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    vezz schreef:
    (...)
    Dus jij denkt dat het niets betekend?


    zegt hij dat ook in real life tegen je ??

    Hmm.. Ligt eraan. Bij een lange afstandsrelatie bijvoorbeeld wel. Als een jongen te lui is om af te spreken, of een cliché smsje stuurt.. Meh.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Uneventful schreef:
    (...)

    Nee, zoveel vertrouw ik dat sms-je niet. Maar ik ken hem niet hé. Misschien moet je er over beginnen?

    Het is niet één smsje maar het zijn er egt verschillende.

    TwiSparkle schreef:
    (...)

    zegt hij dat ook in real life tegen je ??

    Niet echt letterlijk zo een dinge, maar hij durft het ook niet zo goed, ik weet dat hij geen zelfvertrouwen heeft, dat heeft hij mezelf gezegd xD en ook zijn broers, ouders of die van mijn zijn er de hele tijd bij ...

    TwiSparkle schreef:
    (...)

    zegt hij dat ook in real life tegen je ??

    Misschien moet ik ook zeggen dat hij mijn nummer gevraagd heeft

    vezz schreef:
    (...)
    Misschien moet ik ook zeggen dat hij mijn nummer gevraagd heeft


    hmm, maar dat zegt opzich niks
    ik heb het een paar keer meegemaakt, maar ze meende er helemaal niks van

    Ik vind dat het dan niet echt een diepe betekenis heeft. Mensen zeggen dingen sneller via msn en sms, omdat je elkaar dan niet recht aan kijkt. Ze durven dingen sneller te zeggen. Dus nee.
    Als hij/zij het echt meent, moet hij het ook in je gezicht durven te zeggen, vind ik persoonlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Arlene schreef:
    Ik vind dat het dan niet echt een diepe betekenis heeft. Mensen zeggen dingen sneller via msn en sms, omdat je elkaar dan niet recht aan kijkt. Ze durven dingen sneller te zeggen. Dus nee.
    Als hij/zij het echt meent, moet hij het ook in je gezicht durven te zeggen, vind ik persoonlijk.

    Misschien heb je wel gelijk, maar stel dat je heel verlegen bent als jongen? Zou je het dan durven zeggen? Als je ouders of broers er bij zijn? Of het meisje haar broer of ouders er bij zijn?
    Hij lijkt me nou niet bepaalt het type dat het niet meent, maar door al wat jullie zeggen begin ik sterk te twijfelen.

    Ik vind soms van niet, bijvoorbeeld als je er iets achter zet zoals 'xloveyou' dan vind ik dat de betekenis ervan gewoon niet meer klopt..

    Translate schreef:
    Ik vind soms van niet, bijvoorbeeld als je er iets achter zet zoals 'xloveyou' dan vind ik dat de betekenis ervan gewoon niet meer klopt..

    Hoe bedoel je als iemand er love you achter zet meent hij het niet of juist wel?

    Uit eigen ervaring heb ik geconcludeerd dat meisjes vaak te ver doordenken bij een smsje :') ik zou liever wachten tot hij in real-life iets zegt, dan kun je uit zijn lichaamshouding enzo ook meer concluderen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Uit eigen ervaring heb ik geconcludeerd dat meisjes vaak te ver doordenken bij een smsje :') ik zou liever wachten tot hij in real-life iets zegt, dan kun je uit zijn lichaamshouding enzo ook meer concluderen.

    Hoe zie je dat dan aan de lichaamshouding?