• Hoe verwijder je deze kanker profiel . voor de mensen die willen afspreken ik sta klaar bij blaak op een dag . ik sla je bont en blauw stoer doen achter je kanker pc je wilt niet weten wat ik mensen doe als jullie kanker emos

    Horrorshit schreef:
    even serieus al steek ik iemand gaat jullie geen kanker aan. al neuk ik met iedereen gaat julle geen fuck aan . al doe ik mae-up gaat je geen kanker aan . al ga ik in bh op een foto gaat jullie geen fuck aan

    STOP MET SCHELDEN MET KANKER!!!!
    Waarom vermeld je het dan? Je zoekt alleen maar aandacht, geven wij die je is het weer niet goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Patronum schreef:
    (...)

    Wij komen met zn allen,
    zij brengt haar SOA's en enige hersencel mee.

    Als ze die hersencel heeft kon ze die nog mee nemen(krul)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Translate schreef:
    (...)

    Eigenlijk vind iedereen dit hier heel komisch (bloos)


    Idd, ik lig hier strijk :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Horrorshit schreef:
    even serieus al steek ik iemand gaat jullie geen kanker aan. al neuk ik met iedereen gaat julle geen fuck aan . al doe ik mae-up gaat je geen kanker aan . al ga ik in bh op een foto gaat jullie geen fuck aan

    en kent ge nog andere "scheldwoorden" (dat zijn dus totaal geen scheldwoorden voor mij) dan kanker en fuck?


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Horrorshit schreef:
    even serieus al steek ik iemand gaat jullie geen kanker aan. al neuk ik met iedereen gaat julle geen fuck aan . al doe ik mae-up gaat je geen kanker aan . al ga ik in bh op een foto gaat jullie geen fuck aan

    Jij bent toch echt diegene die een topic aanmaakte met dat je op het strand lag te neuken.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Horrorshit schreef:
    (...)

    niemand heeft het over een slet . en kan je mee ophouden :S want dat slet reacties beginnen me zwaar te ergen maar dan ook echt zwaar

    Nee jij bént een slet. (:

    Abernathy schreef:
    (...)
    Als ze die hersencel heeft kon ze die nog mee nemen(krul)


    Er moet toch iets zijn wat haar verschilt van een barbiepop?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Laten we haar massaal negeren kan ze ook een 'emo' worden, zielig doen kan ze toch al.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Horrorshit schreef:
    (...)

    niemand heeft het over een slet . en kan je mee ophouden :S want dat slet reacties beginnen me zwaar te ergen maar dan ook echt zwaar


    eigen schuld, dikke buld. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Translate schreef:
    (...)

    Eigenlijk vind iedereen dit hier heel komisch (bloos)


    Yep, ik heb d'r een snack bij gepakt. Ik vermaak me prima :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Astarte schreef:
    Laten we haar massaal negeren kan ze ook een 'emo' worden, zielig doen kan ze toch al.


    Maar ze laat me zo hard lachen... (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Maar ze laat me zo hard lachen... (no_chears)


    +2564161


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    barbiepop waar de fuck hebben jullie het over

    Caine schreef:
    (...)

    Yep, ik heb d'r een snack bij gepakt. Ik vermaak me prima :'D

    Same here.
    Met chips voor de PC zit ik hier te genieten. :')

    Astarte schreef:
    Laten we haar massaal negeren kan ze ook een 'emo' worden, zielig doen kan ze toch al.

    Ik vind het wel vermaak (':


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.