• Hoe verwijder je deze kanker profiel . voor de mensen die willen afspreken ik sta klaar bij blaak op een dag . ik sla je bont en blauw stoer doen achter je kanker pc je wilt niet weten wat ik mensen doe als jullie kanker emos

    Horrorshit schreef:
    jullie willen met groepen komen . ik kom aleen xD

    Quizlet is one big happy family, so yeah we come together.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Patronum schreef:
    (...)


    Gaan we in vergrotende schaal werken? .__.


    Hahahahahahaha -out-

    Patronum schreef:
    Ach, die 99 kent ze puur omdat dat het 1ste cijfer van 69 omgekeerd is.

    Horrorshit schreef:
    jij bent emo astarte . een emo is nooit agressief die kan aleen snijden in zichzelf en hoekje huilen wat 99% van quiz doet

    Jong, jij weet echt niet wat emo's zijn he.
    Volgens jouw ben ik emo, toch snij ik me nooit, huil ik nooit in een hoekje. Dus of ik ben geen emo, of jouw definitie klopt van geen kanten, of je bent dom.
    Oh wacht daar waren we al achter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Abernathy schreef:
    (...)
    Quizlet is one big happy family, so yeah we come together.


    (K)

    even serieus al steek ik iemand gaat jullie geen kanker aan. al neuk ik met iedereen gaat julle geen fuck aan . al doe ik mae-up gaat je geen kanker aan . al ga ik in bh op een foto gaat jullie geen fuck aan

    Abernathy schreef:
    (...)
    Quizlet is one big happy family, so yeah we come together.


    Wij komen met zn allen,
    zij brengt haar SOA's en enige hersencel mee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vraag me af wat je hier nog doet?

    Horrorshit schreef:
    even serieus al steek ik iemand gaat jullie geen kanker aan. al neuk ik met iedereen gaat julle geen fuck aan . al doe ik mae-up gaat je geen kanker aan . al ga ik in bh op een foto gaat jullie geen fuck aan


    Post het dan niet op een site waar wij coole fuckers opzitten he :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Horrorshit schreef:
    jullie willen met groepen komen . ik kom aleen xD


    Omdat je geen vrienden hebt? Begrijpelijk!

    Horrorshit schreef:
    even serieus al steek ik iemand gaat jullie geen kanker aan. al neuk ik met iedereen gaat julle geen fuck aan . al doe ik mae-up gaat je geen kanker aan . al ga ik in bh op een foto gaat jullie geen fuck aan

    Post er dan geen foto's van op Quizlet?

    Horrorshit schreef:
    even serieus al steek ik iemand gaat jullie geen kanker aan. al neuk ik met iedereen gaat julle geen fuck aan . al doe ik mae-up gaat je geen kanker aan . al ga ik in bh op een foto gaat jullie geen fuck aan


    Leer Nederlands.
    Als het ons niet aangaat, post het dan niet op Quizlet.
    En ik hoop dat je achterkomt hoe erg die ziekte is. Dan zul je er wel neit meer mee schelden.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 23:24 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Horrorshit schreef:
    even serieus al steek ik iemand gaat jullie geen kanker aan. al neuk ik met iedereen gaat julle geen fuck aan . al doe ik mae-up gaat je geen kanker aan . al ga ik in bh op een foto gaat jullie geen fuck aan


    Eigenlijk vind iedereen dit hier heel komisch (bloos)

    Niet zo snel! Ik kan niet eens normaal drinken pakken D:

    Zeg... Horrorshit... hoe leef jij met jezelf? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Astarte schreef:
    (...)

    Dankje daar ben ik me van bewust maar toch liever een emo dan en slet (:


    niemand heeft het over een slet . en kan je mee ophouden :S want dat slet reacties beginnen me zwaar te ergen maar dan ook echt zwaar