• Hoe verwijder je deze kanker profiel . voor de mensen die willen afspreken ik sta klaar bij blaak op een dag . ik sla je bont en blauw stoer doen achter je kanker pc je wilt niet weten wat ik mensen doe als jullie kanker emos

    ken mod ook gelijk me kanker reacties overal verwijderen ik schaam me dat ik tussen kanker emos zat

    Goed, jij wil met kanker schelden? Ik hoop dat je het krijgt en er lekker pijnlijk aan doodgaat slet.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Horrorshit schreef:
    ken mod ook gelijk me kanker reacties overal verwijderen ik schaam me dat ik tussen kanker emos zat


    Oh lieverd... you're so pathetic.. *Laughing too hard*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    En wij schamen ons voor jouw. Wij fatsoenlijke mensen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Wow. wat zijn we bang.
    Ik denk dat je ons eerder gaat verblinden dan slaan. Of verstikken in je 10 lagen make-up.


    lagen make-up dat is niet vee+ :S

    Horrorshit schreef:
    ken mod ook gelijk me kanker reacties overal verwijderen ik schaam me dat ik tussen kanker emos zat


    Oke, beter tyf je nu op, en doet niet zo triest meer.

    Horrorshit schreef:
    (...)

    lagen make-up dat is niet veel :S

    Horrorshit schreef:
    ken mod ook gelijk me kanker reacties overal verwijderen ik schaam me dat ik tussen kanker emos zat

    Dat is niet het enige waar je je voor moet schamen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Horrorshit schreef:
    ken mod ook gelijk me kanker reacties overal verwijderen ik schaam me dat ik tussen kanker emos zat

    Heb je het over jezelf? :')

    Remains schreef:
    (...)
    Dat is niet het enige waar je je voor moet schamen.


    +20

    en hun, ik heb je foto's gezien. en dat wil ik mezelf nooit meer aandoen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik zei je toch dat ik agressief word .

    Ohh, dit is zo geweldig. Wat hou ik toch van de reacties van de Q-mensjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Horrorshit schreef:
    Hoe verwijder je deze kanker profiel . voor de mensen die willen afspreken ik sta klaar bij blaak op een dag . ik sla je bont en blauw stoer doen achter je kanker pc je wilt niet weten wat ik mensen doe als jullie kanker emos


    Wat is jouw excuus dat je stoer mag doen achter je pc?


    Take me to wonderland

    De volgende keer als je nieuwe kleren ondergoed gaat kopen,
    koop ineens wat verstand, meid.
    Je hebt zo weinig dat het zielig wordt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gaaaa weg!*O*