• Ik ging vandaag met een vriendin op haar zolder op vleermuizenjacht. Vleermuizen konden we niet vinden, maar wel allemaal oude foto albums.
    Uit nieuwsgierigheid gingen we er een beetje doorheen bladeren en haar familie bekijken. Toen kwam ik een klein, roze boekje tegen. Nietsvermoedend sloeg ik het open, is alles vol geplakt met allemaal naaktfoto's van haar ouders O.O'. Dat beeld staat dus voor eeuwig in mijn geheugen gegrift.

    Ik vind de combinatie van ouders+seks echt vreselijk (':. Jullie?


    i put the fun in funeral

    Altair schreef:
    Whuuut? D:
    That's just not done.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bro schreef:
    Ouders plus seks, not done. :]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Yikes.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik wil er liever niet aan - te laat ><

    Myles schreef:
    Ik zou me doodschamen, moest ik die vriendin zijn. :W


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Horrible, just horrible! XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Reassurance schreef:
    Iew :W


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb condooms gevonden in mijn vaders la, omdat hij flos nodig had en ik dat even ging halen... Ik heb er niks van gezegd en vind het wel oké dat mijn ouders seks hebben. Als ze dat niet hadden gedaan was ik er ook niet geweest en btw doe je het zelf ook. Zou een beetje hypocriet zijn om daar tegen te zijn. Ik hoef er alleen niet bij te zijn of er iets van te merken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    *dies* Ooooooh dat is echt het toppunt van Awkwardness. :'D Poor little you! :'D


    ars moriendi

    Basecca schreef:
    Ik heb condooms gevonden in mijn vaders la, omdat hij flos nodig had en ik dat even ging halen... Ik heb er niks van gezegd en vind het wel oké dat mijn ouders seks hebben. Als ze dat niet hadden gedaan was ik er ook niet geweest en btw doe je het zelf ook. Zou een beetje hypocriet zijn om daar tegen te zijn. Ik hoef er alleen niet bij te zijn of er iets van te merken.


    Seks hebben is, zolang ik het niet hoef te merken, okee.
    Foto's maken van de seks... NEE D:


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Seks hebben is, zolang ik het niet hoef te merken, okee.
    Foto's maken van de seks... NEE D:


    Ooh, ik vind het wel kinky :9~

    Sarcasme in hier. Phahahaha, echt: 'schat maak jij even een foto?'
    Never.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!