• Oké, zit ik dus rustig aan mijn tafel in mijn slaapkamer tegenover mijn raam die uitkijkt op het terras van mijn buren...
    En opeens, ik kijk door het raam en ik zie daar 2 keigespierde, knappe bouwvakkers staan! Ö
    Ik was echt van: FUUUUUCK, wat is dit hier? Ik heb echt geen privacy in dit huis! We zijn gewoon omringd door buren, ik kan niet eens op mijn terras gaan zitten omdat er zo buren zijn die echt heel goed op ons terras kunnen uitkijken en zij zitten daar ook constant!
    Mijn mama moet àltijd de gordijnen dicht trekken als ze zich wil omkleden of whatever, omdat de huizen aan de andere kant van de straat er een goed zicht op hebben!
    ECHT DAMN D:
    Hahaha, ooh. Is er iets waar jullie zich aan ergeren bij jullie thuis? :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Amyntas schreef:
    (...)
    Hahahhhh hoezo racistisch?


    Het zouden weer de Polen zijn die luidruchtig zijn... natuurlijk Polen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aan mijn buren, en hun kutmuziek.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ugh aan de buurman boven mij. Die begint om 7 uur in de ochtend met muziek draaien keihard, en alsof het niet genoeg is gaat 'ie springen en schreeuwen.
    En dat dan de hele dag door to 10 uur in de avond

    *haalt diep adem* Oké dan, there we go:
    - Keiharde muziek van de overbuurman
    - De megagrote vrachtwagen van de buurman v.d overbuurman die hij altijd voor zijn huis parkeert waardoor 'ie alle zon voor ons blokkeert.
    - Krijsende kinderen bij verschillende buren.
    - Buurtkoffieochtenden- en barbecue's.
    - Starende blikken als ik voorbijkom in mijn "vreemde" kleren.
    - Nog meer harde muziek.
    - Hangjongeren.
    - Honden die spontaan je tuin inrennen (en dus ook overal poep achterlaten).
    - Altijd wel geluiden van mensen die hun huis aan het verbouwen zijn / een Ikea-meubel in elkaar zetten / de matten uitkloppen.
    - Echtelijke ruzies.
    - Héél véél baby's.
    - Een collecteverslaafde buurvrouw die bijna elke week wel even langs komt om 'n eurootje te vragen voor weetikveelwatvoor fonds.
    - Straten die bijna geblokkeerd worden door auto's.
    - Buurkatten die naar binnen glippen als niemand het doorheeft en al het eten van je eigen kat opeten.
    - Het feit dat als mijn ouders een keer een avondje weg zijn, ik meteen bij de buren wordt gedropt.
    Yeaaaaah. *kuch*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik hoor alles van mijn buren. Ik kan soms zelfs hun gesprekken volgen. D;


    Has no one told you she's not breathing?

    Wij hebben het zelfde, sinds er achter huizen zijn gekomen en mijn vader de boom weg geeft gedaan, hebben wij ook geen privacy.
    Dat en mijn zingende/biddende buurman. Daar erger ik me het meest aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wij hebben in de tuin ook geen privacy, maar daar zit ik toch nooit.


    -

    Haha dat had ik bij mijn vorige huis. Ik heb de overbuurman echt 4 keer naakt gezien en hij mij ook 1 keer :')

    Maar ik erger me aan het feit dat ik de zolderkamer heb en daarom geen deur heb, wat niet erg fijn is als je moeder het iedere ochtend om half 7 nodig vind om met spullen te gaan smijten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    de muziek van de overbuur jongen..[wat je muziek kan noemen... er zit totaaaall geen ritme in, het is allen maar BOEM BOEM BOEM!]

    En de honden die altijd blaffen alsof ze mishandeld worden [wat trouwens meer zielig is dan vervelend]

    en de buurvrouw die hoest als een zeehond.. :x


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ja aan mijn buren die twee kleine kinderen hebben die niet opgevoed worden en de hele dag door gillen en dan het geschreeuw van de ouders erdoor en dan komen die 6 tekkels van hun er ook nog eens doorheen met hun hoge schelle gekef waar ik helemaal GEK van wordt.
    En áltijd om bepaalde tijdstippen.
    's Ochtends rond een uur of 8 beginnen de honden, halfuurtje dan stilte tot een uur of twaalf en dan afwisselend honden, kinderen, ouders, gillen, schreeuwen en keffen. En rond etenstijd is het helemaal erg, soms kunnen wij als bij dan barbecueën of zo niet eens met elkaar praten omdat ze daar weer elkaar doof proberen te gillen. :x

    Zo. Even lekker klagen, haha :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn kamer kijkt uit op een sportveld, dus ik kan me ook niet omkleden als er wedstrijden zijn. --'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nou? Knappe bouwvakkers, dan moet je spioneren!!! xD

    Maarja, dat heb je nou eenmaal :P Onze buren zijn wel chill en er is best veel privacy.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Too much!(no_chears)


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik erger me aan ... niets. We wonen in open veld so, nothing to klaag about! xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.