• Iemand die film ooit gezien?
    Ik heb hem vandaag op school gezien en hij heeft een verpletterende indruk op me gemaakt.
    Voor degenen die hem niet kennen; de film gaat over de opwarming van de aarde en is een aaneenschakeling van stukjes uit verschillende documentaires, die aaneen worden gezet door een man in 2064, als de wereld al kapot is.
    Klinkt enorm saai, ik weet het, maar de film is echt de moeite waard. Vooral omdat de opwarming een dringend en mondiaal probleem is.
    Nope, ik ben geen geitenwollensokkenidioot, ik wil gewoon dat jullie weten waar we aan toe gaan zijn (:
    De trailer.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sorry daar kan ik echt niet tegen hoor ik heb 1 keer zo'n film gizien van MJ dat hij dood was en toen voelde ik me rot want dat deed me aan mn oma denken en toen waren mn ouders er niet en dan ga ik me ziek voelen echt mijn vriedin heeft ook gehuild die kan er ook niet tegen

    ik heb met bio juist gehad dat je niet alles daarover moet geloven omdat je dat soort onvaste feiten makkelijk naar je hand kan draaien.

    Nee ik laat nu niet altijd alles aan enzo ik doe er wel voorzichtig mee maar het doet me veel minder

    Heb de film niet gezien dus weet niet of het heftig is maar ik ben gewoon ongevoelig voor dat soort dingen best slecht eigenlijk


    Het komt wel goed schatje <3

    nopes =x
    Ik heb het niet gezien xd

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 0:09 ]


    -

    neej, zou hem wel willen zien.
    Als je hem niet aankunt snap ik dat wel, maar eigenlijk weet je het wel en is het alleen maar slecht om dan te doen of het niet zo is.


    Alis volat propriis

    Ik heb die film ook gezien op school, ongeveer 2 of 3 maanden terug. Ik moet zeggen dat hij wel indrukwekkend is..

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 17:05 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Die heb ik ook een paar maanden terug gezien bij Engels. Indrukwekkend inderdaad. ;p


    Caution first, always.