• Ik had om één uur gevraagd toen we onderweg terug naar huis waren aan mijn moeder; 'Mag ik met Jeroen gaan zwemmen?' Jeroen is me broertje. Toen was ze aan het denken. 'Hoe kom je daar dan, ik kan je niet brengen.' Dus ik gezegd dat ik de bus zou kunnen nemen en een vriendin eventueel mee zou mogen. Maar toen zei ze nee. Ik baalde best wel, zéker omdat het vandaag zo warm is. 'Maar we gaan morgen toch barbequën bij Pascal, kun je daar in centerparcs gaan zwemmen.' Pascal is me andere broer, die al op zichzelf woont. Maar hij woont dus achter centerparcs. Dus ik mag morgen met me broertje daar gaan zwemmen. En 's avonds gaan we dan nog naar de kermis hier in ons dorp. Dus morgen gaat een topdag worden, denk ik toch.

    Dit is misschien wel een onnodig topic, maar ik moet mijn blijheid gewoon met jullie delen. Maar om dan toch nog ON te blijven; Wat of wie heeft jouw dag goed gemaakt?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 16:29 ]

    Tot op dit moment niets/niemand. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nou, eigenlijk nog niets.
    Vanmorgen ging ik werken, en hadden mijn werkgevers het over de voetbalwedstrijd ik vandaag moest spelen tegen hun dorp. Een andere jongen die er werkt voetbalt in het team en ja, zo ging het een beetje.

    En net heb ik gevoetbalt en heb ik verloren. Dus jaa, zucht.


    <3

    iPotter schreef:
    Tot op dit moment niets/niemand. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Niets eigenlijk. Ik ben nog steeds vet chagrijnig

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 16:33 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan niet wachten tot vanavond *O*


    -

    Mijn voetbalwedstrijd. :'D

    Klinkt heel raar, maar wij zijn bijna kampioen, als we volgende week winnen wel, dus dat wordt heel spannend :'D

    De zon <3


    Owl you need is love.

    Eigenlijk niks. Mijn buikpijn is nog steeds niet over en de diarree ook niet ¬¬


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Genius schreef:
    Ik kan niet wachten tot vanavond morgen *O*

    Ik heb gestretcht. En ik heb gemerkt dat mijn rechterbeen het weer wat beter doet, na zoveel tijd. :'D
    Nogal raar, maar ja. :3
    En leuk dat 'ie achter Centerparks woont!


    Where there is a sea there are pirates...

    Mijn dag tot nu toe is verschrikkelijk :/ Dus nog niks.


    Olive

    Dat ik jarig ben, maar ik voel me enorm kut omdat ik zo aan het stressen ben voor morgen (vieren van mn verjaardag, cake maken en zo). ):


    Destroy what destroys you.

    ONE DIRECTION, DEFINITELY.


    We accept the love we think we deserve.

    iPotter schreef:
    Tot op dit moment niets/niemand. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sounds awesome!
    Mijn dag wordt goed door .. de zon, de blauwe lucht en de hoge temparatuur.
    En misschien ook wel door een persoon. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.