• Ik had om één uur gevraagd toen we onderweg terug naar huis waren aan mijn moeder; 'Mag ik met Jeroen gaan zwemmen?' Jeroen is me broertje. Toen was ze aan het denken. 'Hoe kom je daar dan, ik kan je niet brengen.' Dus ik gezegd dat ik de bus zou kunnen nemen en een vriendin eventueel mee zou mogen. Maar toen zei ze nee. Ik baalde best wel, zéker omdat het vandaag zo warm is. 'Maar we gaan morgen toch barbequën bij Pascal, kun je daar in centerparcs gaan zwemmen.' Pascal is me andere broer, die al op zichzelf woont. Maar hij woont dus achter centerparcs. Dus ik mag morgen met me broertje daar gaan zwemmen. En 's avonds gaan we dan nog naar de kermis hier in ons dorp. Dus morgen gaat een topdag worden, denk ik toch.

    Dit is misschien wel een onnodig topic, maar ik moet mijn blijheid gewoon met jullie delen. Maar om dan toch nog ON te blijven; Wat of wie heeft jouw dag goed gemaakt?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 16:29 ]

    Mijn nieuwe iPod =D


    Hello.

    Mijn vriend, omdat we morgen negen maanden samen zijn heeft hij iets gepland ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Me beste vriendin en haar moeder komen zo (: Onze vaders zijn beste vrienden, onze moeders zijn beste vriendinnen, en wij dus het is echt fucking grappig (:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 18:11 ]

    nevermind.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 18:10 ]

    omg, ik maak de hele tijd berichtjes bij?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 18:10 ]

    Mijn hele leven vanaf nu is verfuckt dus nee, niets kan mijn dag beter maken. Dan moet je wel van héle goede huize komen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oh, vet leuk! :'D
    Mijn dag is leuk door het feit dat ik heel veel geshopt heb vandaag en een lekker ijsje kreeg, mijn papa vreselijk lekker eten maakt en dat ik vanavond gezellig met wat vrienden wat ga drinken. Oh en de zon natuurlijk! Vandaag is gewoon een topdag!

    Mijn dag was leuk ik ben naar de stad gegaan 8D


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Dat ik morgen naar Phantasia land ga (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    De gedachte dat ik vandaag... ongeveer 13 euro heb verdiend.


    Food.

    wentelteefjes eten en nu quizlet :9~


    | Reality is for people that lack imagination |

    Niks of Niemand heeft mijn dag goed gemaakt. (cat)