• Mijn zus is allergisch voor...
    huisstofmijten
    verschillende planten/bomen
    dieren (inclusief mijn supercoole kat Oscar die vanaf nu buiten moet blijven)

    Oscaaar! (H)



    Om dit topic nuttig te houden: ben jij ergens allergisch voor?
    *Ik niet en daar ben ik blij om*

    Het is echt irritant; eenerzijds de kat die niet meer binnen mag & de planten die buiten moeten staan
    anderzijds dat ze de heletijd aan het niezen/snotteren is en ze er de hele tijd over bezig zijn (Ughh, ik heb mijn bus er bijna door gemist eens)
    Maar ik weet wel dat het nog irritanter is voor haar dan voor mij

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 21:54 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ohh cutee oscar
    hij is bang voor mij eh en ik snap niet waarom+ ik wist niet dat je zus allergisch was voor je poes

    PUKKELxDING schreef:
    Alleen voor Nikkel


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ohja, en voor 1 of anders stofje (geen idee wat voor) dat in een medicijn zat, ik kreeg medicijnen voor mijn keel, en daar kreeg ik uitslag van

    Nergens voor. Kan alleen veel stof en rook niet goed hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor schmink, maar dat gebruik ik toch nooit.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dooddoener schreef:
    ben alergies voor de zon.
    :S


    Handig.

    C18 schreef:
    Nergens voor. Kan alleen veel stof en rook niet goed hebben.


    Same hier.

    Everx schreef:
    ohh cutee oscar
    hij is bang voor mij eh en ik snap niet waarom+ ik wist niet dat je zus allergisch was voor je poes


    weet je het nu.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Trouwens, Oscar is cool. :9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ben er net achter gekomen dat ik allergisch ben --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Honden, hooi, gras, konijnen en heel die shizzle, paaren, koeien, en ga zo maar verder :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Huisstofmijt, een beetje voor dieren, maar no way dat mijn kat buiten blijft en voor gras. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn broerje heeft dezelfde allergiën als je zus en ik had vroeger een melkallergie.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Niks. xd

    Koemelkallergie en amandelolie, dus de meeste douchegels en nagelverzorging kan ik dus niet hebben. Eigenlijk heel veel dingen waar dat in zit o_O


    Love sheds light one the darkest of times

    Een beetje Hooikoorts.
    -En honing. ^^ Echt waar!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 21:44 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Chocoladevla, maar ik heb er pillen voor ofzo. En voor 1 soort antibiotica...