• :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Een zeer irritante standup comedian die een politiek persoon moet voorstellen. Helaas blijft hij plakken als vliegen op stront, omdat hij het 'mag' en door één of twee goede punten veel te veel aanhangers blijft houden. Voor de rest kotst iedereen hem, tot aan de politiek zelf toe, volledig uit. Aandachtsgeile mediahoer. :]

    Maar in sómmige, lees, sómmige opzichten heeft hij gelijk. Maar voor de rest is hij een mediahoer ja.
    En ik wil die aanhangwagen:9~

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 16:47 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Maar in sómmige, lees, sómmige opzichten heeft hij gelijk. Maar voor de rest is hij een mediahoer ja.
    En ik wil die aanhangwagen:9~


    Daarom zeg ik ook 'één of twee goede punten'. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Reseda schreef:
    (...)

    Wauw, dat is echt echt dé perfecte definitie van Wilders, lol. Maar die aanhanger is echt awesome. ^.^


    Lol(bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lol. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ooooh mijn god geniaal . XD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    haha :"D


    Shoganai i ne~


    No growth of the heart is ever a waste