• :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    O mijn god hahahahah XD Ik lag echt dubbel 8DD

    nevermind.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 16:26 ]

    Horan schreef:
    Whahaha -died-:W


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hahaha, geniaal. XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Hahahhaha :') Geniaal


    "I shut my eyes in order to see.'

    Einstein schreef:
    (...)
    Dan ben je óf een Belg óf je hebt onder een steen geleefd. :P

    Ben een belg (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Pusheen schreef:
    Whahaahaa -plat-


    I'd rather die than be famous.

    Hahahahaha XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ken Wilders niet ;d Ben Belg

    hahaha, die is best goed xD

    hahahaha omg


    As travars

    Sassette schreef:
    Ken Wilders niet ;d Ben Belg


    Een zeer irritante standup comedian die een politiek persoon moet voorstellen. Helaas blijft hij plakken als vliegen op stront, omdat hij het 'mag' en door één of twee goede punten veel te veel aanhangers blijft houden. Voor de rest kotst iedereen hem, tot aan de politiek zelf toe, volledig uit. Aandachtsgeile mediahoer. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Whahahaha, geweldig!


    Bad decisions make good stories.

    StoryBelle schreef:
    Waarom denk ik dat er, naast die boedelbak, in krijt staat: doe normaal man! :W

    maar goed.. :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Severed schreef:
    (...)

    Een zeer irritante standup comedian die een politiek persoon moet voorstellen. Helaas blijft hij plakken als vliegen op stront, omdat hij het 'mag' en door één of twee goede punten veel te veel aanhangers blijft houden. Voor de rest kotst iedereen hem, tot aan de politiek zelf toe, volledig uit. Aandachtsgeile mediahoer. :]


    Wauw, dat is echt echt dé perfecte definitie van Wilders, lol. Maar die aanhanger is echt awesome. ^.^


    Have you ever been alone in a crowded room?