• Ik heb dus nu dus een blessure -.-
    Ik had dus last van mijn bovenbeen, ik zo zeggen dat ik verkeerd gelegen had in m'n slaap en zo. Hij zo van ach ja ga toch maar sprinten. Ik ga dus sprinten, ik had al hele erge pijn. Maar goed. Ik ga dus sprinten. Aan het einde verrek ik van de pijn, ik begin te huilen. En ik huil dus ECHT niet snel want ik doe karate en heb al een aantal serieuze blessures gehad. Ik kom niet op m'n been steunen of lopen en zo. En hij zo zeggen van. NIET HUILEN en RAAP JE BIJ ELKAAR en zo. Hij zo van, ja je zult wel iets verrekt hebben, daar heb je een paar dagen last van. Je hoeft niet naar de EHBO. Ik moest me dus gaan aankleden, waar ik overgens een kwartier over heb gedaan -.-
    Daarben TOCH ik strompelend naar de EHBO op school gegaan. Daar zeiden dat ik naar de huisarts moest... Ik ben dus daar geweest. Blijkt dat ik een scheur in m'n spier heb. Ik was like helemaal in shock en zo, want ik mocht binnenkort op voor m'n zwarte band karate en ik had nog wedstrijden in italie en duitsland en zo. Ik verrek nu serieus van de pijn en ik heb pijnstillers en spierverslappers. Ik wil die gymleraar echt z'n huid vol gaan schelden. Wat een MGTY$ÛT&G^%&^h vent vind ik het nu man.
    Oh, en hij zegt ook nog dat hij de perfecte gymles nastreeft en zo. Ja daaaag, voor hem misschien.

    EDIT; Oh, kut. Ik heb net een uitnodiging voor het wedstrijdteam ontvangen. Dat kan nu dus niet. Ik ben nu echt op het punt van huilen, ik leef gewoon voor karate.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 22:04 ]


    Are you lost?

    Heb jij EHBO op school?
    In ieder geval, wat een rare gymdocent ;l
    Beterschap.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jemig, dat is echt kut. Echt een kut leraar en ook echt kut voor jou. Ik weet hoe vreselijk het is om blessures te hebben.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hij is echt een klootzak...

    Endure schreef:
    Heb jij EHBO op school?
    In ieder geval, wat een rare gymdocent ;l
    Beterschap.


    Ja, ik heb EHBO op school xd. Maar dat is gewoon de conciërge, en meestal sturen ze je toch naar de huisarts om ze niks kunnen/mogen doen.


    Are you lost?

    Als je karate doet dan heb je normaal gezien veel verstand van spierscheuren? Je kon voor jezelf al uitmaken dat er iets niet klopte en jezelf niet gaan forceren... Als je opeens spierscheuren krijgt out of nowhere dan moet je meer stretchen. Want dat betekent dat je spieren te vast zitten. En dat is niet goed als je voor een zwarte band gaat.
    Ik doe wushu en ik weet dat ik zonder te stretchen nergens kom.
    En die leraar zou zich denk ik niet zo opstellen als je geen geschiedenis had van klachten...
    Je moet meer oppassen wat je met je lichaam doet.


    Where there is a sea there are pirates...

    Oei. Dat is niet goed. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat een stomme leraar! Heel veel sterkte met je blessure, ik hoop dat je snel opknapt, zodat je weer aan karate kan gaan doen, sterkte =(


    “Love is a contradiction.”

    Atropos schreef:
    Jemig, dat is echt kut. Echt een kut leraar en ook echt kut voor jou. Ik weet hoe vreselijk het is om blessures te hebben.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Captain schreef:
    Als je karate doet dan heb je normaal gezien veel verstand van spierscheuren? Je kon voor jezelf al uitmaken dat er iets niet klopte en jezelf niet gaan forceren... Als je opeens spierscheuren krijgt out of nowhere dan moet je meer stretchen. Want dat betekent dat je spieren te vast zitten. En dat is niet goed als je voor een zwarte band gaat.
    Ik doe wushu en ik weet dat ik zonder te stretchen nergens kom.
    En die leraar zou zich denk ik niet zo opstellen als je geen geschiedenis had van klachten...
    Je moet meer oppassen wat je met je lichaam doet.


    Dat weet ik, maar ik wil gewoon nooit stoppen of opgeven of zo. Dat zit gewoon in mijn bloed. En ik heb zelf ook schuld, maar ik vind dat die gymleraar wel begrip mocht tonen aangezien ik niet snel huil en zo. Ik heb trouwens geen blessures gehad op de middelbare school waardoor ik niet mocht gymmen, ik had mijn kaak uit de kom (daar heb ik nu nog last van) en wat kleine dingentjes, op de basisschool had ik mijn enkelbanden gescheurd. En we hadden al gestrecht, maar het was maar heeeeel eventjes. En ik ga niet uit mezelf heel uitgebreid -waar de hele klas bij staat- stretchen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 21:32 ]


    Are you lost?

    Endure schreef:
    Heb jij EHBO op school?
    In ieder geval, wat een rare gymdocent ;l
    Beterschap.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Gym is kut en de gymleraren zijn kut. Heb er ervaring mee :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Crusher schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar ik wil gewoon nooit stoppen of opgeven of zo. Dat zit gewoon in mijn bloed. En ik heb zelf ook schuld, maar ik vind dat die gymleraar wel begrip mocht tonen aangezien ik niet snel huil en zo. Ik heb trouwens geen blessures gehad op de middelbare school waardoor ik niet mocht gymmen, ik had mijn kaak uit de kom (daar heb ik nu nog last van) en wat kleine dingentjes, op de basisschool had ik mijn enkelbanden gescheurd. En we hadden al gestrecht, maar het was maar heeeeel eventjes. En ik ga niet uit mezelf heel uitgebreid -waar de hele klas bij staat- stretchen.

    Stretch dan 's morgens, voor je naar school gaat. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Stretch dan 's morgens, voor je naar school gaat. (:


    Haha, kan. Ik zal het als ik weer van mijn blessure af ben gaan doen. Maar ik heb het 5e en het 6e gym xd.


    Are you lost?

    Crusher schreef:
    (...)

    Haha, kan. Ik zal het als ik weer van mijn blessure af ben gaan doen. Maar ik heb het 5e en het 6e gym xd.

    Ja, maar het doet echt deugd om 's morgens te stretchen. Don't worry.
    Veel beterschap. Laat ons weten of je de zwarte band gehaald hebt. (:
    Btw, waar woon je en bij welke school train je?


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, maar het doet echt deugd om 's morgens te stretchen. Don't worry.
    Veel beterschap. Laat ons weten of je de zwarte band gehaald hebt. (:
    Btw, waar woon je en bij welke school train je?


    Oké, ik zal het gaan doen. En dat examen komt er nog even niet van denk iik, door die blessure. Anders zou het begin volgend jaar/eind dit jaar zijn.
    Ik woon in Nederlands Limburg (In een heel klein dorpje) en ik train bij Karate Do Weng. We zijn van JKA Nederland, en niet van Karatebond Nederland. Er zij veel minder scholen van JKA in Nederland, want wij hebben de traditionele regels en zo. En veel minder bescherming.


    Are you lost?