• hello iedereen. ik zoek dus een mail vriend(in). ik heb namelijk maar een echte vriendin die ik bijna nooit zie, dus ik zou het wel leuk vinden om een mailvriend(in) te hebben. hier wat standaard info over mij en als je geitreseerd ben wil je dan een pb sturen. ok effe tussendoor dat klonk echt heel zakelijk:)

    naam: Echica (geen achternaam hier op q)
    leeftijd: 15 op 19 augustus volgend jaar 16(dat duurt nog zo fucking lang)
    uiterlijk: this is me (vandaag nog gemaakt)


    karakter: ja hoe zal ik mezelf eens omschrijven, ehm soms heel druk, maar over het algemeen wel rustig. ik ben echt heel erg fan van One Direction, iets minder fan van twilight en verder nogal vaag af en toe. mijn muziek stijl is nogal afwisselend. namelijk van Taylor Swift en One Direction naar Muse en Evanescence dus ja. ik vind dat JB goed kan zingen, maar ik ben GEEN fan van hem. verder ben ik niet zo heel erg zeker over mezelf. dat komt doordat ik heel erg gepest ben, met wat vertel ik niet op q. dat is namelijk nogal persoonlijk. ik ben soms bitchie, maar dan alleen tegen de mensen die ik niet mag(bijna mijn hele school dus). ik heb soms echt van die zwaar domme opmerkingen waardoor iedereen gaat lachen. ik ga vaak naar disney omdat mijn ma daar aan verslaafd is. helaas word ik het een beetje zat om daar heen te gaan. ik lees meestal en zit vaker op q dan dat ik mijn huiswerk doe. ik heb ook astma(waar ik een gruwelijke hekel aan heb). ik hou van pretparken ookal durf ik niet veel(ja ik ben een lafaard). verder woon ik in het leuke(sarcasme) roosendaal waar echt geen fuck te doen is. dat was alles wat ik kan vertellen over mij zonder dat het al te persoonlijk word
    familie: ik heb een gestoorde tweelingzus waar ik niet op lijk en waar ik altijd ruzie mee heb:D ik heb nog een oudere zus die voor een maand thuis is en dan weer in oostenrijk gaat werken. en mijn ouders zijn gescheiden. mijn pa zie ik gelukkig nooit meer(meer weten stuur een pb) en meer weet ik op dit moment effe niet.
    hobby's: dansen, fotograferen, tekenen en lezen

    dus denk je dat ik jouw aardig vind of lijk ik aardig voor jou stuur een bericht. of antwoordt hier in het topic:)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 23:15 ]


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Ik denk niet dat wij vriendinnen kunnen worden, je lijkt me wel aardig maar niet mijn 'type' :$

    Translate schreef:
    Ik denk niet dat wij vriendinnen kunnen worden, je lijkt me wel aardig maar niet mijn 'type' :$


    I'd rather die than be famous.

    ''ik vind dat JB goed kan zingen, maar ik ben GEEN fan van hem.''

    Sorry maar who cares. Alsof ik mijn mening over jou daarop ga baseren. Maargoed.


    -

    Chica, je doet te veel achter mijn rug om *slaat boos haar armen over elkaar*
    Wie zegt dat ik dat niet wilde? Je hebt me gekwetst -nee, eigenlijk niet, klinkt gewoon dramatisch-
    MAAR IK WIL DUS WEL!!!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    *steekt hand op* Waarom niet.


    Never wait for perfection, just make it.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 15:07 ]


    living la dolce vita

    ikke!!!!!


    -

    Mij lijk je wel aardig. Ik wil.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Translate schreef:
    Ik denk niet dat wij vriendinnen kunnen worden, je lijkt me wel aardig maar niet mijn 'type' :$


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Glory schreef:
    *steekt hand op* Waarom niet.


    *heeft owk wel interesse


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Glory schreef:
    *steekt hand op* Waarom niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hmm :) Sorry, ik heb zo al een mailvriendin ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik wil wel aleen ik ben 13


    You can't not look cool with a crossbow.

    ow roosendaal ik woon daar ook en heb ook astma. en dat huiswerk en q ken ik. en dat pretpark gebeure ook. ben twilight fan. houd van lezen en schrijven en dansen. ben ook gepest nu nog hmm ik denk dat ik wel met jou kan mailen(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Glory schreef:
    *steekt hand op* Waarom niet.