• Hoihoi!! Ik heb mijn nieuwe en eerst échte verhaal geactiveerd!! Lees als je wilt!! (lol)



    Prologue

    Evelyn Mayleigh Salt. Een 16-jarige CSI agente op kantoor, lijdt een niet zo normaal leventje. Nadat haar ouders zijn overleden toen ze 6 was, is ze in Amerika overgeplaatst naar Engelse CSI agenten, die haar laten opgroeien tussen criminele zaken. Ze krijgt thuis les. Nee, niet les als in school. Alleen dingen die ze nodig heeft. Lezen, schrijven, veel talen, wiskunde, scheikunde, en een speciale CSI-opleiding.

    Ze word overgeplaatst naar een zaak in London. Er worden misterieuze verdwijningen en moorden plaatsgevonden in en rondom London. Het Engelse accent valt Evelyn al mee. Aangezien haar voogden met Engels accent praten, praat Evelyn het ook. Dus lijkt het voor de buitenwereld alsof ze uit Engeland komt.
    Evelyn woont tijdelijk in een huis in London. Het huis is oorspronkelijk van CSI, dus heeft het veel gadgets verstopt zitten. Dat komt goed van pas, want de verdwijningen en moorden komen steeds dichterbij. Ze zit op het goede spoor.

    Maar wat als ze de buren ontmoet? Wil ze nog wel verder met haar geheime leven? Raakt ze bevriend met de 5 jongens? Word ze verliefd? Ze lijkt het ineens helemaal gevonden te hebben.
    Maar wat, als de CSI erachter komt dat ze zelf eigenlijk bij de vijand hoort? Worden de jongens er bij betrokken? Word ze achtervolgd door haar voogden, en sluit ze zich aan bij de vijand? Of gaat ze geheim verder en zijn haar voogden én vijanden nu haar vijand?

    Gebaseerd op de film ,Salt'

    Ehm...

    Je had hier al een topic van toch?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ehm...

    Je had hier al een topic van toch?

    Oh, sorry. Mag dat niet?

    MrsSomers schreef:
    (...)
    Oh, sorry. Mag dat niet?


    Je kunt die gewoon toch omhoogschoppen? Je hebt nu 3 topics over hetzelfde, waarvan de 2e en 3e hetzelfde zijn geloof ik. Maar ik weet niet, heb t dus ff gemeld aan een mod en als t goed is kunnen die ons wel vertellen hoe het zit (nerd)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je kunt die gewoon toch omhoogschoppen? Je hebt nu 3 topics over hetzelfde, waarvan de 2e en 3e hetzelfde zijn geloof ik. Maar ik weet niet, heb t dus ff gemeld aan een mod en als t goed is kunnen die ons wel vertellen hoe het zit (nerd)


    Oké! Ik zit namelijk nooit op het forum, dus ik weet ook niet wat hier de regels zijn enzo :S

    Het is erg orgineel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je hebt hier al een topic over en dubbeltopics mogen dus niet. Staat ook in de regels. Slotje dus.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.