• Ik heb toestemming gekregen voor deze wedstrijd.

    Wat is het paranormale?
    Paranormaal of paranormaliteit betekent bovennatuurlijk, omdat het niet wetenschappelijk verklaard kan worden, of bovenzintuiglijk, omdat het niet met de normale zintuigen waargenomen zou kunnen worden (het voorvoegsel para betekent 'naast' of 'voorbij'). Wetenschappers staan in het algemeen sceptisch tegenover dergelijke beweringen. Voorbeelden van paranormale fenomenen zijn telepathie, ufo's en spoken. Bron + extra uitleg.

    Jury
    -Nightcrawler
    -Glucio
    -PinkiePie

    Ik heb de vorige punten bij elkaar opgeteld en de laatste opdracht heeft gezorgd voor de doorslag.
    Aiku, jouw uiteindelijke cijfer is; 8.6
    Inkheart, jouw uiteindelijk cijfer is; 8.5

    En bij de laatste opdracht vond ik Aiku net iets beter dan Inkheart.
    Hierbij heb ik gelet op de spanning in het verhaal, de betekenis en de schrijfwijze.
    Gefeliciteerd Aiku. (bloos)
    En jury en de rest van de deelnemers ook bedankt!
    Inkheart, je hebt goed je best gedaan!



    Commentaar, cijfers en de uitslag van de jury vind je terug in de story.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 19:30 ]

    Lykos schreef:
    (...)
    ik zou wel willen maar doe al mee, en dus ga ik niet beoordelen

    Jep, dat zou niet zo handig zijn hè. (:

    Ik zoek nog 1 jurylid.

    Jury zit vol. :Y)

    ik heb internet storing, sorry. ik kan weinig online. hopenlijk morge heel even voor de nieuwe opdracht en de deadline. maar verder echt niet veel. Nu maar hopen dat alles snel beter is:(

    Mensjes, jullie hebben nog tot 12 uur vannacht voor het inleveren. Anders word je gediskwalificeerd.

    Zet mij er maar uit D: Ik heb gewoon geen idee.. Enige wat ik nu nog heb is een ontwerpje voor et personage o-0


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ardency --> Fauvism


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Midna schreef:
    Zet mij er maar uit D: Ik heb gewoon geen idee.. Enige wat ik nu nog heb is een ontwerpje voor et personage o-0

    Kun je niet gewoon iets in elkaar steken?
    Het hoeft maar 400 woorden te zijn, dat is echt super weinig. (:

    Altair schreef:
    (...)
    Kun je niet gewoon iets in elkaar steken?
    Het hoeft maar 400 woorden te zijn, dat is echt super weinig. (:


    Voor mij is 400 veel XD maar wil wel proberen.. maar ik garandeer niets !!maar et tekening krijg ik vandaag niet af..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vandaag zal de uitslag online staan + de nieuwe opdracht.

    Ik ga nu beoordelen en becijferen ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    Ik ga nu beoordelen en becijferen ;)

    Oké! Ik zal ook vast beginnen. (:

    Een verhaal van 1090 woorden in het engels 0.0 Bedankt 1xmichellax1 xD


    Happy Birthday my Potter!

    (yeah)internet doet het weer, precies op tijd voor beoordelingen en nieuwe opdracht. nu ben ik zeeeer blij

    AppleBumpkin ---> Jirachi


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.