• Ik heb toestemming gekregen voor deze wedstrijd.

    Wat is het paranormale?
    Paranormaal of paranormaliteit betekent bovennatuurlijk, omdat het niet wetenschappelijk verklaard kan worden, of bovenzintuiglijk, omdat het niet met de normale zintuigen waargenomen zou kunnen worden (het voorvoegsel para betekent 'naast' of 'voorbij'). Wetenschappers staan in het algemeen sceptisch tegenover dergelijke beweringen. Voorbeelden van paranormale fenomenen zijn telepathie, ufo's en spoken. Bron + extra uitleg.

    Jury
    -Nightcrawler
    -Glucio
    -PinkiePie

    Ik heb de vorige punten bij elkaar opgeteld en de laatste opdracht heeft gezorgd voor de doorslag.
    Aiku, jouw uiteindelijke cijfer is; 8.6
    Inkheart, jouw uiteindelijk cijfer is; 8.5

    En bij de laatste opdracht vond ik Aiku net iets beter dan Inkheart.
    Hierbij heb ik gelet op de spanning in het verhaal, de betekenis en de schrijfwijze.
    Gefeliciteerd Aiku. (bloos)
    En jury en de rest van de deelnemers ook bedankt!
    Inkheart, je hebt goed je best gedaan!



    Commentaar, cijfers en de uitslag van de jury vind je terug in de story.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 19:30 ]

    Mag ik alsjeblieft iets later inleveren? Morgen moet ik met mijn ouders naar het ziekenhuis voor mijn oma, haar nieren werken heel slecht en ze is vandaag iets van vier keer flauwgevallen en ze weet niet meer wie ik ben. Mag ik het maandag inleveren alsjeblieft?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik krijg echt niks op papier, ik heb al een begin, maar daar stopt het. Is het goed als ik het morgen inlever? :x


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Basecca schreef:
    Mag ik alsjeblieft iets later inleveren? Morgen moet ik met mijn ouders naar het ziekenhuis voor mijn oma, haar nieren werken heel slecht en ze is vandaag iets van vier keer flauwgevallen en ze weet niet meer wie ik ben. Mag ik het maandag inleveren alsjeblieft?

    Dat kan ik wel begrijpen. Is goed, uitstel tot maandag.

    Remains schreef:
    Ik krijg echt niks op papier, ik heb al een begin, maar daar stopt het. Is het goed als ik het morgen inlever? :x

    Jep, is goed!

    Midna schreef:
    (...)

    Ik wil wel uitstel vragen.. Maar ligt eraan hoelang?
    Ik bedoel, heb de hele week al lopen denken maar er komt gewoon niks binnen.

    Je mag wel uitstel tot maandag. Er zijn al meer mensen die uitstel hebben.

    Altair schreef:
    (...)
    Je mag wel uitstel tot maandag. Er zijn al meer mensen die uitstel hebben.


    Owkeej is goed (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wanneer komt de volgende opdracht online te staan??

    Lykos schreef:
    Wanneer komt de volgende opdracht online te staan??

    Wanneer iedereen heeft ingeleverd? ><


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    De uitslag + nieuwe opdracht komen er een beetje laat op te staan.
    Dit komt door het uitstel en dergelijke.
    Waarschijnlijk zal alles dinsdag online staan (uiterlijk woensdag).

    Sorry voor mijn telaatheid, maar ik heb wel veel te veel woorden straks om het goed te makenxD
    Ik gok dat ik zo rond de duizend uitkom?(A)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Sorry voor mijn telaatheid, maar ik heb wel veel te veel woorden straks om het goed te makenxD
    Ik gok dat ik zo rond de duizend uitkom?(A)

    Het geeft niet hoor. (:
    Ik ben benieuwd. :Y)

    Altair schreef:
    De uitslag + nieuwe opdracht komen er een beetje laat op te staan.
    Dit komt door het uitstel en dergelijke.
    Waarschijnlijk zal alles dinsdag online staan (uiterlijk woensdag).

    hmm, ik ben nieuwsgierig en wil nu al de volgende opdracht weten. maarja ik wacht wel

    Eerste opdacht


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Omdat ik geen reactie terug krijg van mijn juryleden zoek ik dus 2 nieuwe.
    Wie bied zich aan als jurylid?

    Altair schreef:
    Omdat ik geen reactie terug krijg van mijn juryleden zoek ik dus 2 nieuwe.
    Wie bied zich aan als jurylid?

    ik zou wel willen maar doe al mee, en dus ga ik niet beoordelen