• Ik heb toestemming gekregen voor deze wedstrijd.

    Wat is het paranormale?
    Paranormaal of paranormaliteit betekent bovennatuurlijk, omdat het niet wetenschappelijk verklaard kan worden, of bovenzintuiglijk, omdat het niet met de normale zintuigen waargenomen zou kunnen worden (het voorvoegsel para betekent 'naast' of 'voorbij'). Wetenschappers staan in het algemeen sceptisch tegenover dergelijke beweringen. Voorbeelden van paranormale fenomenen zijn telepathie, ufo's en spoken. Bron + extra uitleg.

    Jury
    -Nightcrawler
    -Glucio
    -PinkiePie

    Ik heb de vorige punten bij elkaar opgeteld en de laatste opdracht heeft gezorgd voor de doorslag.
    Aiku, jouw uiteindelijke cijfer is; 8.6
    Inkheart, jouw uiteindelijk cijfer is; 8.5

    En bij de laatste opdracht vond ik Aiku net iets beter dan Inkheart.
    Hierbij heb ik gelet op de spanning in het verhaal, de betekenis en de schrijfwijze.
    Gefeliciteerd Aiku. (bloos)
    En jury en de rest van de deelnemers ook bedankt!
    Inkheart, je hebt goed je best gedaan!



    Commentaar, cijfers en de uitslag van de jury vind je terug in de story.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 19:30 ]

    Lykos schreef:
    ik had nog een vraag: moet je aan tekst in totaal(beschrijving en verhaal) meer als 400 woorden hebben of alleen verhaal deel meer als 400 woorden en beschrijving appart.

    In totaal.
    Het is dus niet zo heel veel. (:

    Altair schreef:
    (...)
    In totaal.
    Het is dus niet zo heel veel. (:

    bij mij wordt dat dan wel wat meer, aangezien ik meestal toch een groter verhaal schrijf dan minimum en dan nog een beschrijving.

    Al 3 inzendingen in totaal.

    Toboe > Kyou


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kyou schreef:
    Toboe > Kyou

    Aangepast. (:

    wat doe je als er aan het eind van de deadline nog plekken hebt? of ga je dan gwn geen mensen eruit?

    AppleBumpkin goes to Jirachi


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gebruik je 400 woorden om het wezen te beschrijven of beschrijf je het wezen en daar maak je nog een SA bij van min. 400 woorden?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Trouwens, I'm in(A)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lykos schreef:
    wat doe je als er aan het eind van de deadline nog plekken hebt? of ga je dan gwn geen mensen eruit?

    Ik denk dat er wel gewoon mensen afvallen. Ik moet even kijken hoeveel mensen er uiteindelijk zijn en dan moet ik even uitrekenen met de weken en opdrachten.
    Maar er vallen wel mensen af waarschijnlijk.

    Fae schreef:
    Gebruik je 400 woorden om het wezen te beschrijven of beschrijf je het wezen en daar maak je nog een SA bij van min. 400 woorden?

    alles in totaal.
    Het is heel weinig, ik weet het, maar aangezien je ook al een foto moet maken etc vind ik het wel genoeg. (:

    Ik heb dus gewoon het dubbele van het minimum qua woorden *oeps* succes iedereen trouwens. Ben benieuwd naar de volgende opdracht.

    Lykos schreef:
    Ik heb dus gewoon het dubbele van het minimum qua woorden *oeps* succes iedereen trouwens. Ben benieuwd naar de volgende opdracht.

    Is alleen maar goed haha. (:

    ---Verkeerd

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 23:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jirachi schreef:

    Verkeerde topic hahaha :'D

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 23:20 ]