• Wat vind iedereen toch erg en ordinair aan seks?

    Ik was me laatst aan bedenken dat als je alleen maar een speling op seks maakt, sommige mensen in de lag schieten en zo rood worden als een tomaat. Of het schandelijk vinden en je regelrecht voor gek verklaren.
    Hebben die niet door dat seks een van de mooiste dingen is/moet zijn? Hebben die niet door dat het puur natuur is en net zo normaal is als ademen. Wat is er zo vreemd aan geslachtelijke voorplanting en zo normaal en ongeslachtigelijke voorplanting?
    Ik bedoel niet eigen ervaring, ik snap dat je dat niet van de daken schreeuwt. Ik heb het over seks in het algemeen.

    Ben ik nu echt de enigste die op een serieuze en volwassen manier over seks en alles wat er bij komt kijken(van biologie tot kinky) kan hebben, zonder zo vreemd te reageren?
    Hoe zit dat bij jullie, moet ik echt mijn hoop op de mensheid opgeven?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 22:53 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    @storytime.
    Ik denk dat ''nerveus'' bedoelde over eigen ervaringen en daarover vertellen. (:


    To infinity and beyond •

    Dursley schreef:
    Nee, ik kan er heel normaal over praten eigenlijk. Ik vind het vreselijk als mensen er niet normaal over kunnen praten, of überhaupt het woord 'seks' niet kunnen zeggen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Dat probleem heb ik niet echt, ik zit in een Humane richting dus daar kunnen we er als "volwassen" personen over praten.
    Ook ga ik volgende week op drie daagse met mijn klas & het onderwerp van de hele tocht is seks.
    Maar ja, ik ken inderdaad ook veel mensen die ongelofelijk rood worden of die het gênant vinden.

    Oh, ik ben het volledig met je eens. Gelukkig zijn alle mensen in mijn omgeving de periode 'seks is vies/eng/raar' wel uit. Da's het voordeel van volwassenen. :)
    Ik kan ook heel goed en makkelijk over seks praten, is misschien wel een van mijn favoriete onderwerpen, ik zal het gespreksonderwerp seks nooit uit de weg gaan! :Y)
    Mensen, accepteer het gewoon, seks is gewoon mooi, leuk, lekker enz.


    Bad decisions make good stories.

    Stray schreef:
    Nee, ik praat er best wel normaal over eigenlijk.
    Ik vind het zelf helemaal niet zo'n erg onderwerp om over te lezen/praten of weet ik veel wat. Kijken ben ik niet echt fan van.. uhum.
    Ik vind het eigenlijk ook wel normaal, maar wel iets wat privé is en ik persoonlijk niet met de hele wereld zou delen.


    Dit (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik kan normaal over praten, maar toen mijn vriendinnen over hun favoriete standjes begonnen... Too much information, thank you.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Die hebben wel door dat seks iets moois kan zijn 8) Ik kan er alleen niet openlijk over praten, want dat vind ik zelf gewoon ongemakkelijk, aangezien er in mijn omgeving ook amper over wordt gesproken. En wordt er wel over gesproken, dan mijd ik die gesprekken, puur en alleen, omdat ik dat een hoofd krijg als een tomaat, ja :Y) Bovendien vind ik 't ook heel erg persoonlijk, maar natuurlijk als vriendinnen onder elkaar, met je partner, prima. En daarbij komt nog 'ns dat het merendeel van de grappen die hier gemaakt worden, van seksuele aard zijn D: Dus echt serieus zijn ze ook niet (krul) Dan als laatste! Ik heb 0% ervaring op 't gebied van seks, dus ik kan er ook niet echt over mee babbelen, maar dat komt met de tijd, I guess.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 22:45 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalashnikov schreef:
    Die hebben wel door dat seks iets moois kan zijn 8) Ik kan er alleen niet openlijk over praten, want dat vind ik zelf gewoon ongemakkelijk, aangezien er in mijn omgeving ook amper over wordt gesproken. En wordt er wel over gesproken, dan mijd ik die gesprekken, puur en alleen, omdat ik dat een hoofd krijg als een tomaat, ja :Y) Bovendien vind ik 't ook heel erg persoonlijk, maar natuurlijk als vriendinnen onder elkaar, met je partner, prima. En daarbij komt nog 'ns dat het merendeel van de grappen die hier gemaakt worden, van seksuele aard zijn D: Dus echt serieus zijn ze ook niet (krul) Dan als laatste! Ik heb 0% ervaring op 't gebied van seks, dus ik kan er ook niet echt over mee babbelen, maar dat komt met de tijd, I guess.

    Ik heb ook geen ervaring maar ik kan er ook gewoon over praten. Ik snap alleen niet waarom iedereen het zo vreemd vind. Iedereen doet het of gaat het doen, gelukkig, waarom er dan een big deal van maken?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Ik heb ook geen ervaring maar ik kan er ook gewoon over praten. Ik snap alleen niet waarom iedereen het zo vreemd vind. Iedereen doet het of gaat het doen, gelukkig, waarom er dan een big deal van maken?

    Ik heb nooit gezegd dat ik 't vreemd vind of dat ik er 'n 'big deal' van maak 8) Vanuit mijn omgeving ben ik 't gewoon niet gewend en ik vind 't nogal persoonlijke informatie :Y) That's all. En prob. ben jij iets extraverter dan dat ik ben, denk ik zo, dus kan je er sneller over praten [: Ik ben sowieso een gesloten persoon en al helemaal als 't op seks aankomt. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het een normaal onderwerp maar de boys uit mijn klas denken daar anders over en schieten in de lach alleen al als ze iets horen wat ermee te maken heeft:8


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    ligt aan je omgeving en leeftijd :P Bij ons is dat absoluut geen raar iets x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    maar seks is iets ergs intiems, en dat veroorzaakt zoiets wel. Zeker als je er onbewust direct een beeld bij vormt :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Seks hoort er gewoon bij. Iedereen heeft seks, iedereen moet voorplanten. Zelfs bloemen hebben seks, al is het niet op de geslachtelijke manier zoals wij mensen en dieren dat hebben


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind het niet vies, maar ik vind niet dat je er zomaar over hoort te praten. Mensen kennen tegenwoordig geen schaamte meer.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik praat er ook makkelijk over, gewoon seks in het algemeen. Als het echt dieper gaat, praat ik alleen met bepaalde mensen erover hoor, maar over het algemeen maakt het me niets uit, want je hebt gelijk, seks is niet iets om je voor te schamen, het is iets moois.


    Your make-up is terrible