• Wat vind iedereen toch erg en ordinair aan seks?

    Ik was me laatst aan bedenken dat als je alleen maar een speling op seks maakt, sommige mensen in de lag schieten en zo rood worden als een tomaat. Of het schandelijk vinden en je regelrecht voor gek verklaren.
    Hebben die niet door dat seks een van de mooiste dingen is/moet zijn? Hebben die niet door dat het puur natuur is en net zo normaal is als ademen. Wat is er zo vreemd aan geslachtelijke voorplanting en zo normaal en ongeslachtigelijke voorplanting?
    Ik bedoel niet eigen ervaring, ik snap dat je dat niet van de daken schreeuwt. Ik heb het over seks in het algemeen.

    Ben ik nu echt de enigste die op een serieuze en volwassen manier over seks en alles wat er bij komt kijken(van biologie tot kinky) kan hebben, zonder zo vreemd te reageren?
    Hoe zit dat bij jullie, moet ik echt mijn hoop op de mensheid opgeven?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 22:53 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Parabatai schreef:
    Vroeger vond ik het genant. Maar met de jaren wordt het normaler vind ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik kan prima op een normale manier over seks praten. Maar het is niet zo dat ik alles van iemands seksleven hoef te weten ofzo. het blijft toch wel prive. En als iemand een foute opmerking maakt, maak ik daar wel humor om. Maar volgens mij is de wereld nog niet verloren aan al deze reacties te zien(krul)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Stray schreef:
    Nee, ik praat er best wel normaal over eigenlijk.
    Ik vind het zelf helemaal niet zo'n erg onderwerp om over te lezen/praten of weet ik veel wat. Kijken ben ik niet echt fan van.. uhum.
    Ik vind het eigenlijk ook wel normaal, maar wel iets wat privé is en ik persoonlijk niet met de hele wereld zou delen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Atropos schreef:
    Ik kan prima op een normale manier over seks praten. Maar het is niet zo dat ik alles van iemands seksleven hoef te weten ofzo. het blijft toch wel prive. En als iemand een foute opmerking maakt, maak ik daar wel humor om. Maar volgens mij is de wereld nog niet verloren aan al deze reacties te zien(krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Atropos schreef:
    Ik kan prima op een normale manier over seks praten. Maar het is niet zo dat ik alles van iemands seksleven hoef te weten ofzo. het blijft toch wel prive. En als iemand een foute opmerking maakt, maak ik daar wel humor om. Maar volgens mij is de wereld nog niet verloren aan al deze reacties te zien(krul)


    "Ignite, my love. Ignite."

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat is wat ik zei! :C
    Wij zitten op een lijn :Y)


    Life is hard and then we die

    Parabatai schreef:
    Vroeger vond ik het genant. Maar met de jaren wordt het normaler vind ik.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik zit in klas 1 (:
    Mijn klas vind het wel weird; maar dat komt omdat we jong zijn.
    Vroeger begreep ik er niks van maar nu kan ik me inleven in seksende mensen hahaha :P


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wij zitten op een lijn :Y)


    :O



    Ha, eindelijk kan ik die neerzetten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik moet er telkens om lachen ('; , ook bij voortplanting.
    Maar ik kan ook bijna nergens serieus mee zijn, dusja.

    Gewoon het idee, mij+seks. :'D
    ik begrijp dat het voor veel mensen normaal is ofzo, maar voor mij niet echt , lol.


    Me so good.

    Atropos schreef:
    Ik kan prima op een normale manier over seks praten. Maar het is niet zo dat ik alles van iemands seksleven hoef te weten ofzo. het blijft toch wel prive. En als iemand een foute opmerking maakt, maak ik daar wel humor om. (krul)


    hha, het ene moment kan ik bv met mijn beste vriend srieus zeggen van, 'dude, jij hebt seks gehad vantweekend.' en het andere moment dat we dubbel liggen van het doordenken :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    met sommige mensen kan ik heel serieus er over praten, met andere niet. Hangt van de mensen af en meestal of ze zelf ook al hebben gehad.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Parabatai schreef:
    Vroeger vond ik het genant. Maar met de jaren wordt het normaler vind ik.


    <3

    Atropos schreef:
    Ik kan prima op een normale manier over seks praten. Maar het is niet zo dat ik alles van iemands seksleven hoef te weten ofzo. het blijft toch wel prive. En als iemand een foute opmerking maakt, maak ik daar wel humor om. Maar volgens mij is de wereld nog niet verloren aan al deze reacties te zien(krul)

    Ik had een meisje die vertelde dat ze door haar bed kratke, terwijl haar vriend haar oraal bevredigde. Ik hoef die informatie helemaal niet te weten, maar ik kan prima over seks praten hoor.

    NUTS schreef:
    (...)
    Ik had een meisje die vertelde dat ze door haar bed kratke, terwijl haar vriend haar oraal bevredigde. Ik hoef die informatie helemaal niet te weten, maar ik kan prima over seks praten hoor.

    Nee, inderdaad. Dat hoef je echt niet te weten. To much detail. xd.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 17:43 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.