• Wat vind iedereen toch erg en ordinair aan seks?

    Ik was me laatst aan bedenken dat als je alleen maar een speling op seks maakt, sommige mensen in de lag schieten en zo rood worden als een tomaat. Of het schandelijk vinden en je regelrecht voor gek verklaren.
    Hebben die niet door dat seks een van de mooiste dingen is/moet zijn? Hebben die niet door dat het puur natuur is en net zo normaal is als ademen. Wat is er zo vreemd aan geslachtelijke voorplanting en zo normaal en ongeslachtigelijke voorplanting?
    Ik bedoel niet eigen ervaring, ik snap dat je dat niet van de daken schreeuwt. Ik heb het over seks in het algemeen.

    Ben ik nu echt de enigste die op een serieuze en volwassen manier over seks en alles wat er bij komt kijken(van biologie tot kinky) kan hebben, zonder zo vreemd te reageren?
    Hoe zit dat bij jullie, moet ik echt mijn hoop op de mensheid opgeven?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 22:53 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Ik heb het ook niet over eigen ervaringen bespreken. Ik heb het over praten over seks in het algemeen. Als je het over bv een lied heb dat over seks gaat beginnen mensen meteen te lachen. Mensen maken er zo'n big deal van,ter wel het gewoon puur natuur is. Zo als iemand hier zei, iets wat haar vriendin tegen haar zei over orale seks. Daar hoor je toch normaal over te kunnen praten op onze leeftijd.
    Ik snap het gewoon echt niet.

    Maar dan is er ook nog zoiets als iets kunnen vertellen en iets willen vertellen. Oh, en vooral iets willen of juist niet willen horen.

    Seks is nog altijd privé. Ik weet niet wat jij doet, maar ik vertel mijn klasgenoten liever niet over mijn seksleven :') Like, wat moeten hun met die informatie? Dat is gewoon privé. Heeft niks met "niet over kunnen praten" te maken.


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Maar dan is er ook nog zoiets als iets kunnen vertellen en iets willen vertellen. Oh, en vooral iets willen of juist niet willen horen.

    Seks is nog altijd privé. Ik weet niet wat jij doet, maar ik vertel mijn klasgenoten liever niet over mijn seksleven :') Like, wat moeten hun met die informatie? Dat is gewoon privé. Heeft niks met "niet over kunnen praten" te maken.

    Ik doe niks, ik ben maagd. Maar als er iets gebeurt kan ik daar best met vrienden over praten.
    Zoals ik al zei, ik bedoel niet zozeer je ervaring maar gewoon in het algemeen. Als je alleen al het woord seks zegt lachen ze zich rot en worden ze zo rood als een tomaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Meddows schreef:
    (...)
    Maar dan is er ook nog zoiets als iets kunnen vertellen en iets willen vertellen. Oh, en vooral iets willen of juist niet willen horen.

    Seks is nog altijd privé. Ik weet niet wat jij doet, maar ik vertel mijn klasgenoten liever niet over mijn seksleven :') Like, wat moeten hun met die informatie? Dat is gewoon privé. Heeft niks met "niet over kunnen praten" te maken.


    Misschien voor de meeste mensen wel, maar ik denk dat steeds meer mensen het tegenwoordig niet kan schelen. Ik hang ook niet alles tot in details aan iedereens lippen, maar ik maak er ook geen geheim van. Als iemand mij wat vraagt zal ik 9 van de 10 keer gewoon openlijk antwoorden. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Meddows schreef:
    (...)
    Maar dan is er ook nog zoiets als iets kunnen vertellen en iets willen vertellen. Oh, en vooral iets willen of juist niet willen horen.

    Seks is nog altijd privé. Ik weet niet wat jij doet, maar ik vertel mijn klasgenoten liever niet over mijn seksleven :') Like, wat moeten hun met die informatie? Dat is gewoon privé. Heeft niks met "niet over kunnen praten" te maken.
    Ik doe het gewoon hoor, het kan me eigenlijk vrij weinig schelen :P


    Life is hard and then we die

    Ik kan er gewoon een serieus gesprek over voeren hoor (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omdat seks nogal privé is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kan redelijk open over seks praten. No biggie. Maar wanneer het tot persoonlijke ervaringen komt, hou ik daar inderdaad wel m'n kop over. Want dat vind ik wel privézaken. Bovendien snap ik er het nut niet van als ik anderen vertel wat ik al dan niet uitgespookt heb. Ook uit respect naar je (ex)partner toe.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    IEEEEEEEEEEH SEKS.
    nee grapje, maar goed. Ja sommige mensen vinden zoiets prive, iets waar ik me in kan vinden.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:08 ]


    To infinity and beyond •

    Is het niet normaal dat je met je vriendinnen over je ervaringen praat?
    Ik en mijn vriendinnen delen veel over ons seksleven, dat is niet genant, we leren er soms zelfs van.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Storytime schreef:
    (...)
    5 vwo, ben 17.
    Maar het maakt niet uit hoe oud ze zijn, ze blijven zo denken en reageren.

    Da's niet helemaal waar. Vaak merk je dat mensen serieuzer zijn naarmate ze ouder worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Beatles schreef:
    Is het niet normaal dat je met je vriendinnen over je ervaringen praat?
    Ik en mijn vriendinnen delen veel over ons seksleven, dat is niet genant, we leren er soms zelfs van.


    Vind ik ook. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    nerveus schreef:
    Omdat seks nogal privé is.


    Daar ben ik het best wel mee eens, zelf zou ik nooit over mijn eigen ervaringen praten. Maar als iemand er over begind kan ik er gerust over mee praten.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    C18 schreef:
    (...)
    Da's niet helemaal waar. Vaak merk je dat mensen serieuzer zijn naarmate ze ouder worden.

    Ja maar velen ook niet heb ik gemerkt.
    @nerveus
    Is het privé als ik gewoon over seks praat? Dan bedoel ik als in de bloemetjes en de bijtjes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Ja maar velen ook niet heb ik gemerkt.
    @nerveus
    Is het privé als ik gewoon over seks praat? Dan bedoel ik als in de bloemetjes en de bijtjes.


    ik hoop het niet, dan moet iedereen in een apart kamertje sexuele voorlichting krijgen xD

    ...
    Dat klinkt verkeerd D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik praat er ook gewoon normaal over.

    Mijn broer dus niet.

    Ik moest condooms vor hem kopen omdat hij het nietdurfde...

    Like thefuck...