• Er bestaan dus Snape en Hermione fanfictions. o___O'
    Dit is duidelijk iets wat ik nooit zal begrijpen. Ik bedoel, Snape en Hermione?
    Om een of andere reden kan ik dit niet echt accepteren. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Horan schreef:
    Omg o.o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik schrijf er zelf eentje, en ik zou véél eerder verliefd worden op Snape dan bijvoorbeeld op Harry, Ron of Draco xD. Call me crazy, ik vind hem wel leuk ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind gewoon het hele kind-van-zestien-gaat-naar-bed-met-zijn/haar-lerares-van-35 een beetje ranzig :'x
    Dumbledore en Snape vind ik dan nog wel grappig, maar net zoals Snamione kan ik dat niet serieus nemen.


    -

    Die match is zelfs te ziek voor míj om op te komen. En trust me, dat wil wat zeggen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Captain schreef:



    *Dies*


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Best wel interessant als een nerd en een zuurpruim samen komen, maar ik vind het leeftijdsverschil net iets te groot om er fan van te worden. :x


    Let the Night embrace you

    Dat klinkt heel fout(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Soarin schreef:
    (...)
    come to the good side!!
    -lokt met koekjes-
    come to our drarrytopic


    Lol


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Had ik al van gehoord, ja. Ik snap de aantrekkingskracht daar niet van.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gadverdamme! Nu heb ik een trauma.


    I was an angel living in the garden of evil

    Omg, daar wil ik liever niet aan denken...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    ugh ik vind Drarry al echt vreselijk :|


    As travars

    Pusheen schreef:
    Best wel interessant als een nerd en een zuurpruim samen komen, maar ik vind het leeftijdsverschil net iets te groot om er fan van te worden. :x


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ohmaigawsh...
    Snape en Dumbledore is trouwens echt geniaal, heb daar eens een keer een fanfic van gelezen en toen hing ik een kwartier na het lezen nog giechelend in m'n stoel.
    Anyway, het is in elk geval beter dan al die Drarry dingen, en pervy Fred x George (Gred? Forge?) fanfics.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Yes, I know. Maar ik kan het me ook niet voorstellen :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.