• Ik verveel me ontzettend erg en wil heel graag (goede) verhalen lezen. Ik zoek eigenlijk alleen Hogwarts verhalen, het mag eigenlijk over iedereen gaan. Er zit wel een 'eis' aan: geen verhalen over toevallige familie van Tom Riddle/Voldemort, of een rasechte bitch die iets krijgt met Draco Malfoy. Daar heb ik totaal geen behoefte aan. (krul)

    # In het nederland geschreven
    # Graag over Harry, Ron of iemand uit een andere generatie
    # Niet teveel hoofdstukken, ik wil het graag kunnen bijhouden
    # Graag een beschrijving, hoeft niet per se, maar wel het liefste
    # Ik ben benieuwd. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    speelt in de toekomst, het gaat over de kleinkinderen van de hp-personages met in de hoofdrol Hedwig Wemel, de kleindochter van Ron. hij speelt zich af op Hogwarts als Hedwig in de vierde zit. Hij heeft nu 17 hoofdstukken
    hope you like it (flower)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 16:59 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Verder niemand? :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 18:52 ]

    Een vreselijke fout, of tochniet


    Tycho is een heel normale jongen totdat hij het tegendeel ontdekt.

    http://www.quizlet.nl/stories/61452/een-vreselijke-fout-of-toch-niet/

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 19:07 ]

    Severus Snape Wat zou er gebeuren als er een dubbelganger van Lily Potter verschijnt op Hogwarts?
    Draco Malfoy and Neville Longbottom Een hilarisch Slash verhaal dat ik samen schrijf met pantalaimon.
    Drarry Een verhaal over wat er zou gebeurt zijn als Harry Draco's hand wel had geaccepteerd in het eerste jaar.
    Draco Malfoy Een -al zeg ik het zelf- heel origineel verhaal. Over Draco Malfoy en Aurora Clarice maar hun liefdesverhaal is niet de hoofdlijn. Marked staat voor Draco's opdracht en Bitten voor het feit dat Fenrir Greyback hem aanviel in de zomervakantie.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 19:17 ]


    I'll see you on the dark side of the moon

    Die van mij is een rasechte bitch, maar ze word aardiger? Maar het is ook normaal dat ze zo is want ze is een creatie van Satan? Benieuwd?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Not like the movies | Hogwarts


    Het imperfecte verhaal van Zara Justice. Het meisje wat de consequenties van haar daden hard ondervind.


    Alleen ik activeer niet heel veel (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb een heleboel Harry Potter fanfics. ^^
    Ik heb dit even overgenomen van mijn schrijvers ID;

          x The Eyes of a Snake [Slytherin] (Nog een HP volgende generatie fanfic, minstens 1 nieuw deel per week van 500 tot 700 woorden.)
          x Teachers, Slytherins & other Criminals (HP volgende generatie fanfic over een docente op Zweinstein, minstens 1 nieuw deel per week van 300 tot 600 woorden)
          x We are all prisoners. - Draco Malfoy (HP fanfic over Jane en Astoria die beiden met hun eigen problemen worstelen en de manier waarop Draco in hun compleet verschillende levens komt, minstens 1 nieuw deel per week van 400 tot 600 woorden)

    Ik schrijf trouwens een stuk vaker dan één keer per week aan bijna al mijn verhalen, maar het is een minimum. (:

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 22:43 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb een heleboel Harry Potter fanfics. ^^
    Ik heb dit even overgenomen van mijn schrijvers ID;

          x The Eyes of a Snake [Slytherin] (Nog een HP volgende generatie fanfic, minstens 1 nieuw deel per week van 500 tot 700 woorden.)
          x Teachers, Slytherins & other Criminals (HP volgende generatie fanfic over een docente op Zweinstein, minstens 1 nieuw deel per week van 300 tot 600 woorden)
          x We are all prisoners. - Draco Malfoy (HP fanfic over Jane en Astoria die beiden met hun eigen problemen worstelen en de manier waarop Draco in hun compleet verschillende levens komt, minstens 1 nieuw deel per week van 400 tot 600 woorden)

    Ik schrijf trouwens een stuk vaker dan één keer per week aan bijna al mijn verhalen, maar het is een minimum. (:


    Nou, ik wou je net gaan promoten D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Traces of War. Een story over de dochter van ArIana Dumbledore. Volgens geruchten zou Ariana gestorven zijn, maar de waarheid verteld iets heel anders. Angelina [hoofdpersonage en Ariana's dochter] zal naar school gaan in de tijd van Harry Potter ed.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Je déteste ma vie..



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 10:44 ]


    Out of sight but not out of mind

    Show the world who you really are - Fred Wemel

    De Wemels en de Brighters wonen vlak naast elkaar, hun huizen zijn slechts gescheiden door een smal bos. Toch hebben ze nooit contact met elkaar, dit door het grote verschil tussen deze twee tovenaarsfamilies. De ouders haatten elkaar en hebben het hun kinderen verboden contact te hebben met het andere gezin. Maar hoe kun je een kind verbieden kennis te maken met een speelkameraadje dat zo dicht bij wonen? Alexandra Brighter- ook wel Alexi genoemd- en haar nichtje, June, worden in het geheim bevriend met de tweeling van de familie Wemel: Fred en George. Maar wat als ze alle vier naar Zweinstein gaan? Haar ouders verwachten dat ze in Zwaderich terecht zal komen, maar dat zou betekenen dat ze nooit contact op zou mogen nemen met haar twee beste vrienden. Is er een keuze mogelijk?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.



    Jadis heeft een gruwelijk leven gehad. Ze is mishandelt, gemarteld en verwaarloosd omdat mensen haar verafschuwen, alleen door haar afkomst.
    Ze is de dochter van iemand waar de wereld bang voor is, een secreet wat geen liefde of iets dergelijks kent, alleen haar meester waarvoor ze haar leven kan geven.

    Maar wanneer ze door iemand wordt gered en op Hogwarts terecht komt veranderd haar leven voorgoed. Ze wordt achtervolgd door de mensen die haar terug willen.
    Tegelijkertijd leert ze ook de liefde, vriendschap en magie kennen.


    I'd rather die my way, than live yours.