Ik zal beginnen met jou en dan gebruik ik iemand anders, bijv. Chelsea als bijrol in jouw verhaal en dan gaat mijn volgende SA over Chelsea enz. (:
Wil iedereen er een?
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
Horan schreef:
(...) Ik zal beginnen met jou en dan gebruik ik iemand anders, bijv. Chelsea als bijrol in jouw verhaal en dan gaat mijn volgende SA over Chelsea enz. (:
Wil iedereen er een?
Dat je dat nog moet vragen :W
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
Horan schreef:
(...) Ik zal beginnen met jou en dan gebruik ik iemand anders, bijv. Chelsea als bijrol in jouw verhaal en dan gaat mijn volgende SA over Chelsea enz. (:
Wil iedereen er een?
Horan schreef:
Wil iedereen er een?
Jaaa ik wil. ;o
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
Horan schreef:
Wil iedereen er een?
Horan schreef:
Wil iedereen er een?
JEUJ <3
If you spread your wings, you can fly away with me.
allebei de datums staan trouwens al in mijn agenda!
5 oktober zet ik er nog maar niet in, want straks word ik niet uitgekozen en dat staat die dag daar de rest van het jaar en dan word ik boos als ik dat zie :c
If you spread your wings, you can fly away with me.