AHAHAH, ik moest vnadaag brieven schrijven voor Engels, m'n docent vond het echt heel mooi Engels enzo, het enige probleem was; het was te lang. Op een examen moet je brieven schrijven van waarschijnlijk maar 110/120 woorden. Echt weinig. x'D
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
Estherr, waar woon je ongeveer? Hahah, een vriendin van me kent een esther van quizlet, maar we weten niet of jullie dezelfde zijn. Denk het niet maarja
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
ChaeRim schreef:
AHAHAH, ik moest vnadaag brieven schrijven voor Engels, m'n docent vond het echt heel mooi Engels enzo, het enige probleem was; het was te lang. Op een examen moet je brieven schrijven van waarschijnlijk maar 110/120 woorden. Echt weinig. x'D
Ja klopt, als je daar overheen gaat, gaan er punten af
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
ChaeRim schreef:
Dat is echt heel weinig o.o
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
Snickers schreef:
Estherr, waar woon je ongeveer? Hahah, een vriendin van me kent een esther van quizlet, maar we weten niet of jullie dezelfde zijn. Denk het niet maarja
Friesland, Stellingwerven, Oosterwolde (:
Wie is die vriendin dan? x'D