• Want ik verveel me :Y)
    Ik lees:
    - Hunger Games
    - Gone (als die er überhaupt zijn)
    - Onbekende personen fantasy, avontuur en romantiek
    De rest lees ik niet, dus ook geen Justin Bieber enzo.
    Aantal hoofdstukken maakt niet uit, maar ik vind het wel fijn als je met leestekens werkt.
    Posten maaaar! _O_


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik was wel eens begonnen aan SA's van de Hongerspelen, maar eerlijk gezegd zijn die een beetje doodgebloed. (cat) En van Gone heb ik niets, hoor. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Not my body :3


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Fade into darkness


    Het gaat over Luc die in een vriendengroep terecht is gekomen. Alleen zijn vrienden houden een geheim over hem achter. Als hij het te horen krijgt gaat zijn leven veranderen. Er gebeuren dingen die niet zouden moeten gebeuren. Lukt het zijn vrienden het op te lossen?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 21:12 ]

    Lilium schreef:
    Kiss from a rose


    Sorry maar dat is niet echt een verhaal voor mij.. Ik lees vooral veel fantasy, vandaar.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    La vie d'un rêveur.

    Dit is geen verhaal over liefde.
    Dit is geen verhaal over alwéer een perfecte persoon met oplosbare problemen.
    Dit is een verhaal over de werkelijkheid.
    But watch out, there might be faeries on the road.
    Storyline © Ardency


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb wel wat onbekende personen voor je. De eerste is afgelopen en de andere twee zijn nog bezig. Ik heb het even overgenomen van mijn ID, want ik ben een beetje lui. (:

          x This is War (Alexis is 16 en wereldberoemd, maar dan ontmoet ze Chris, die haar dingen laat zien die doodnormaal lijken, maar compleet nieuw voor haar zijn. 63 hoofdstukken.)
          x Ladies, Bugs & Ladybugs (Jess is dol op biologie, maar dan moet ze de irritante, populaire Joshua bijles geven. Minstens 1 deel per week van 350-550 woorden.)
          x Klaprozen (Elizabeth leeft in het landelijke Engeland van 1808. Ze is getrouwd, maar dan arriveren er anonieme liefdesbrieven, die ze ondanks alles niet zomaar kan negeren. Minstens 1 deel per twee weken, van 800-1200 woorden.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary

    Onbekende personen en avontuur (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Velocity.


    Obviously.

    Onbekende personen:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    http://www.quizlet.nl/stories/60166/madeleine-vedreaux-school--story/

    Eloise is een wezen dat voor het eerst naar de Madeleine Vedreaux school voor magische wezens & mythische wezens, zoals vele anderen



    Alleen zij heeft een geheim


    Physics is awesome

    Lovely
    Douglas (Beter bekend als Doug) en Lily (ook wel Lils genoemd) hebben een groot geheim. Naast dat ze broer en zus zijn, hebben ze ook nog gevoelens die niet gepast zijn. Het gaat dieper en verder dan doodgewone broer en zus liefde. Zouden ze hun eigen angst overwinnen en het elkaar durven vertellen?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 14:31 ]


    Live life limitless.

    geen hp?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood