• Want ik verveel me :Y)
    Ik lees:
    - Hunger Games
    - Gone (als die er überhaupt zijn)
    - Onbekende personen fantasy, avontuur en romantiek
    De rest lees ik niet, dus ook geen Justin Bieber enzo.
    Aantal hoofdstukken maakt niet uit, maar ik vind het wel fijn als je met leestekens werkt.
    Posten maaaar! _O_


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    "Karen Holland, Aiko Zomer, Yue Love.." Mijn naam, hij galmde door de straten. Een sterke man zette me op zijn schouders. Terwijl ik naar het podium werd geleid, werd ik toegejuigd.

    Mijn naam, Yue Love. Op mijn zestiende verjaardag werd ik uitgekozen voor de 43ste spelen. Hier werd ik, net zoals duizende andere kinderen, mijn hele leven al op voorbereid. Elk jaar worden er 50 mensen uitgekozen voor de spelen. Deze 50 kinderen -25 meisjes en 25 jongens- strijden in koppels van twee, één jongen en één meisje. De spelen was voor het vermaak van het land. Om het spannend te houden, gebruiken we alleen primitieve wapens. Wat voor een primitieve wapens vraag je? Messen, zwaarden, speren, kruisbogen, pijlen en bogen. Hiermee strijden de 25 groepen voor leven en dood. Het jaar 3000 is aangebroken..

    naar idee van de hongerspelen

    (naar idee van, het gaat dus niet over de hongerspelen zelf en je hoeft het boek dus ook niet gelezen te hebben)



    Een bloedstollend verhaal over Mette. Een simpel, doodnormaal meisje die opeens niet meer zo gewoon is.

    Misschien een beetje moeilijk te zien waar het over gaat, maar dan zal je het moeten lezen. Hij heeft op dit moment 4 hoofdstukken. Ze zijn meestal rond de 320 woorden, dus totaal niet lang.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 14:16 ]


    EGYPTIAN GOD

    ik weet niet precies hoe je woorden in een link verandert ^^' dus als je van hp en twilight houd check dan even mijn stories
    ik zal ze even opnoemen:

    I Would Never Let You Go - Dramione
    Don't Trust The Voices - Fred Weasley
    You Betrayed Me - Draco Malfoy
    Mindbender - Twilight

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 17:07 ]


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    onbekende personen: fantasy:
    natuurgebonden

    30 hoofdstukken verhaal
    +- 12500 woorden in totaal
    wekelijkse post
    leestekens zeker aanwezig
    geschreven ik ik-vorm; verschillende pov's
    (eerste 10 in hoofdpersonages pov) dan afwisselend: vriendin, hoofdpersonage, andere vriendin, hoofdpersonage...

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 17:23 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Alyne schreef:
    ik weet niet precies hoe je woorden in een link verandert ^^' dus als je van hp en twilight houd check dan even mijn stories
    ik zal ze even opnoemen:

    I Would Never Let You Go - Dramione
    Don't Trust The Voices - Fred Weasley
    You Betrayed Me - Draco Malfoy
    Mindbender - Twilight


    Ik zeg toch in mijn beschrijving, ik lees geen fanfiction, alleen Hunger Games en Gone en voor de rest vooral onbekende personen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sasja4u schreef:


    "Karen Holland, Aiko Zomer, Yue Love.." Mijn naam, hij galmde door de straten. Een sterke man zette me op zijn schouders. Terwijl ik naar het podium werd geleid, werd ik toegejuigd.

    Mijn naam, Yue Love. Op mijn zestiende verjaardag werd ik uitgekozen voor de 43ste spelen. Hier werd ik, net zoals duizende andere kinderen, mijn hele leven al op voorbereid. Elk jaar worden er 50 mensen uitgekozen voor de spelen. Deze 50 kinderen -25 meisjes en 25 jongens- strijden in koppels van twee, één jongen en één meisje. De spelen was voor het vermaak van het land. Om het spannend te houden, gebruiken we alleen primitieve wapens. Wat voor een primitieve wapens vraag je? Messen, zwaarden, speren, kruisbogen, pijlen en bogen. Hiermee strijden de 25 groepen voor leven en dood. Het jaar 3000 is aangebroken..

    naar idee van de hongerspelen

    (naar idee van, het gaat dus niet over de hongerspelen zelf en je hoeft het boek dus ook niet gelezen te hebben)


    Hmmm. Klinkt interessant. Ik ga eens even kijken (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bes schreef:
    (...)
    Misschien een beetje moeilijk te zien waar het over gaat, maar dan zal je het moeten lezen. Hij heeft op dit moment 4 hoofdstukken. Ze zijn meestal rond de 320 woorden, dus totaal niet lang.


    I'll take a look!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aquila schreef:
    onbekende personen: fantasy:
    natuurgebonden

    30 hoofdstukken verhaal
    +- 12500 woorden in totaal
    wekelijkse post
    leestekens zeker aanwezig
    geschreven ik ik-vorm; verschillende pov's
    (eerste 10 in hoofdpersonages pov) dan afwisselend: vriendin, hoofdpersonage, andere vriendin, hoofdpersonage...


    Ik zie net dat ik al een bladwijzer heb op jouw story ;p
    Ik zal snel eens gaan lezen ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    http://www.quizlet.nl/stories/63353/emerald-green-eyes/


    "Claim or be claimed, shed blood, shed tear. Moon or Sun- destroy, revere.”


    Drama, onbekende personen, romantiek.

    Zodra Sherry’s ouders voor de zoveelste keer ruzie krijgen, besluit Sherry maar eens op stap te gaan. Weg te lopen. Voor altijd. Na een lange treinreis komt ze aan in de Upper East Side, New York. Een heel andere plek dan Nashville… Zal ze het hier overleven? Of zal ze al snel heimwee krijgen naar thuis?

    Dit is m'n enige Quizlet verhaal en dus kan ik hier aardig veel posten. (Ik heb m'n andere twee verhalen op pauze gezet, wegens school, maar deze wilde ik niet stopzetten). Dus ja, je mailbox zal wel gevuld worden hoor! =) Ik doe me best! Op dit moment heb ik ook vakantie ^^ Maar als school begint, zal 't wel wat drukker worden.. maar dan zal er waarschijnlijk elk weekend wel een post komen =)

    PS. De cover is klikbaar!


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    Terrene.|| One Direction.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles aan de beurt. Samen met Poppy Greene gaat hij naar de Spelen. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Satana




    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:32 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro



    Als Abigail wakker wordt uit haar coma, schrikt ze van een vrouw die in de kamer staat. Niemand heeft haar ook gezien.
    Maar ze ziet steeds vaker onbekende mensen staan. Zouden het geesten zijn? Zal iemand haar geloven?


    Lees het nu snel!


    Everything Is Impossible