• Want ik verveel me :Y)
    Ik lees:
    - Hunger Games
    - Gone (als die er überhaupt zijn)
    - Onbekende personen fantasy, avontuur en romantiek
    De rest lees ik niet, dus ook geen Justin Bieber enzo.
    Aantal hoofdstukken maakt niet uit, maar ik vind het wel fijn als je met leestekens werkt.
    Posten maaaar! _O_


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    Het was een normale dag, nouja normaal voor mij dan. Overdag werken en ’s avonds even langs gaan bij Nicol. Ach ja, mooie Nicol. Altijd weer leuk om bij haar te zijn. Ik lachte zachtjes en mijn werkcollega’s keken om. “Er is niks, binnenpretje” zei ik met een glimlach op mijn gezicht.


    Een verhaal over seks en ongekend genot, zonder gebonden te zitten aan verplichtingen.

    Klik op het plaatje om naar het verhaal te gaan
    ~ Onbekende personen
    ~ Romantiek


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Liberacorpus schreef:
    geen hp?


    Nee, sorry.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DarkSavior schreef:


    (...)

    Een verhaal over seks en ongekend genot, zonder gebonden te zitten aan verplichtingen.

    Klik op het plaatje om naar het verhaal te gaan
    ~ Onbekende personen
    ~ Romantiek


    Nee niks voor mij, sorry. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Stand alones. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nog meer mensen? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sam has one. Onbekende personen - vampirestory - action - drama - violence (baby). Zie beschrijving of 't je wat lijkt.



    'Sommige veldslagen win je en andere verlies je. Als je de oorlog maar wint.'

    Wanneer de ogen van Fjodor Koltsov
    voor het eerst die van Odile Lavossa kruisen, beseft hij zich nog niet dat deze jonge, geestelijk verwarde en getraumatiseerde vrouw ooit zijn machtigste opponent zou worden. Iemand zowel geliefd en gehaat door velen, een inspiratiebron, een antiheld. Maar wat als de leerling zich tegen de meester keert en dreigt te vernietigen waar hij jaren voor heeft gewerkt?

    Als Odile Lavossa voor het eerst
    in de ogen van Fjodor Koltsov kijkt, weet ze nog niet dat hij haar om zou smeden tot een beruchte moordenaar. Een pure sadist, in staat om leven af te nemen zonder berouw. Een vrouw die niet bang is voor de dood, maar wel om volledig te leven.
    Maar is leven nog wel mogelijk als je gedwongen bent als parasitair wezen voort te bestaan, terend op het bloed van onschuldigen?

    Een verhaal over een vrouw die zoekt naar de eer die haar is ontnomen, eentje over lef, vastberadenheid, vriend en vijand en ja, zelfs een verhaal over de zoektocht naar warmte en geborgenheid in een koude wereld.

    16+ vanwege geweld in z'n vele facetten. I won't hold back, dus wees gewaarschuwd :]


    A Killer's Instinct. Le intro.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Sam has one. Onbekende personen - vampirestory - action - drama - violence (baby). Zie beschrijving of 't je wat lijkt.



    (...)

    A Killer's Instinct. Le intro.


    Sorry, no vampirestories for me D:
    Dan slaap ik 's nachts niet.
    Nee grapje, ik houd daar gewoon niet zo van ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Trolol, it was worth trying :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Parachutes schreef:
    (...)

    Nee niks voor mij, sorry. D:

    Niet :| I'm kinda shocked


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een hungergames verhaal maar die lees jij volgens mij al.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb binnenkort een story over onbekende personen + avontuur&romantiek? ;D hij staat nog niet online, ik heb nog geen titel.


    Destroy what destroys you.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 10:08 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Prometheus schreef:
    Ik heb binnenkort een story over onbekende personen + avontuur&romantiek? ;D hij staat nog niet online, ik heb nog geen titel.


    Laat me maar weten als hij online staat! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sushita schreef:
    Ik heb een hungergames verhaal maar die lees jij volgens mij al.


    Ja, klopt. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Audience schreef:



    (...)



    Enjoy ;3


    Ik heb een bladwijzer gezet, want ik zit op school. ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)