Hi guys!
Ik moet toch eventjes iets kwijt hier op quizlet, omdat ik hier toch al een tijd mee zit.
Ik heb dus overgewicht. En niet zo een beetje ook. Nee, het is echt heel erg. Ik weeg op het moment rond de 95 kilogrammen. Jaja, echt waar, zoveel.
Het punt is; I didn't care for a real long time. Ik heb een heel leuk leven zie je ^^ Heleboel vrienden, een enorm druk (sociaal) leven, heel veel leuke dingen die om me heen gebeuren, eindexamenjaar 6VWO. Nee, met mijn gewicht zat ik absoluut niet, ook al merkte ik het wel tijdens de gymlessen en als dat ene shirtje weer te klein was geworden. Maar lelijk? Nee, ik voelde me absoluut niet lelijk en dat doe ik nog steeds niet.
Ik had met mezelf afgesproken; zodra ik lichamelijke problemen zou krijgen zou ik wat aan mijn lifestyle gaan doen. Nu had ik echt al een tijdlang last van vermoeidheid. Ik dacht in eerste instantie nog aan diabetes, omdat mijn broertje dat ook heeft, maar ik dacht, nee, nu geen excuses meer vinden. Je lichamelijke conditie is gewoon barslecht. Nu ga je er iets aan doen.
Dus, nu ga ik maandag naar de diëtist. Ik ben voor mezelf al begonnen met gewoon te minderen met al die ongezonde tussendoortjes & het werkt!
Nu ga ik natuurlijk geen streefgewichten neerzetten, dat is immers verboden op quizlet, haha. Maar ik ben wel heel erg trots op mezelf dat het me na al die jaren eindelijk echt lukt & dat het puur is om gezond te zijn en niet om dun te zijn
Dat wilde ik dus even kwijt ^^
Maar ik blijf erbij, dik is geen synoniem voor lelijk ^^!
-x-
Life is hard and then we die