• Hi guys!

    Ik moet toch eventjes iets kwijt hier op quizlet, omdat ik hier toch al een tijd mee zit.
    Ik heb dus overgewicht. En niet zo een beetje ook. Nee, het is echt heel erg. Ik weeg op het moment rond de 95 kilogrammen. Jaja, echt waar, zoveel.
    Het punt is; I didn't care for a real long time. Ik heb een heel leuk leven zie je ^^ Heleboel vrienden, een enorm druk (sociaal) leven, heel veel leuke dingen die om me heen gebeuren, eindexamenjaar 6VWO. Nee, met mijn gewicht zat ik absoluut niet, ook al merkte ik het wel tijdens de gymlessen en als dat ene shirtje weer te klein was geworden. Maar lelijk? Nee, ik voelde me absoluut niet lelijk en dat doe ik nog steeds niet.
    Ik had met mezelf afgesproken; zodra ik lichamelijke problemen zou krijgen zou ik wat aan mijn lifestyle gaan doen. Nu had ik echt al een tijdlang last van vermoeidheid. Ik dacht in eerste instantie nog aan diabetes, omdat mijn broertje dat ook heeft, maar ik dacht, nee, nu geen excuses meer vinden. Je lichamelijke conditie is gewoon barslecht. Nu ga je er iets aan doen.
    Dus, nu ga ik maandag naar de diëtist. Ik ben voor mezelf al begonnen met gewoon te minderen met al die ongezonde tussendoortjes & het werkt!
    Nu ga ik natuurlijk geen streefgewichten neerzetten, dat is immers verboden op quizlet, haha. Maar ik ben wel heel erg trots op mezelf dat het me na al die jaren eindelijk echt lukt & dat het puur is om gezond te zijn en niet om dun te zijn :)
    Dat wilde ik dus even kwijt ^^

    Maar ik blijf erbij, dik is geen synoniem voor lelijk ^^!

    -x-


    Life is hard and then we die

    Super!
    Veel succes en met wat wilskracht lukt het je ook! (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Liefje, je kunt het! Ik geloof in je!
    En ik vind jou héél mooi, want je bent dat ook.
    Go Niekje, Go Niekje!


    Where there is a sea there are pirates...

    Annick, wow. Gewoon wow. Meer kan ik hierover niet zeggen. Je bent echt een fantastische meid, dat je gewoon van jezelf houdt hoe je er ook uit ziet. Dat je nu al begint, noch voordat je bij de dietist bent geweest. Dat is echt goed van je. Ga zo door, je kunt het!
    En als je steun nodig hebt, je weet dat er mensen voor je zijn. Inclusief ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ik zit ook bij de diëtiste (: Respect dat je dit doet, niet veel mensen denken zo positief als jij dat doet. En hopen dat het vooruitgang boekt!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 21:37 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Feorge schreef:
    Ik vind het heel erg knap van je dat je nog steeds zo zelfverzekerd bent. Ik weet zeker dat het je zal lukken om wat af te vallen! Heel erg veel succes (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jongens, jullie zijn geweldig, weten jullie dat ^^?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Jongens, jullie zijn geweldig, weten jullie dat ^^?

    Nog half niet zo geweldig als jij!


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik wil eerst even zeggen dat ik wel respect voor je hebt dat je je gewoon hebt geaccepteerd hoe je bent en dat je jezelf niet lelijk vind omdat je toevallig dik bent. En daarmee ben ik het ook eens.
    Verder vind ik het echt top dat je wel luistert naar je lichaam, nu je lichaam stop zegt!
    Good luck (flower)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Captain schreef:
    (...)
    Nog half niet zo geweldig als jij!

    True ^.^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Captain schreef:
    (...)
    Nog half niet zo geweldig als jij!

    Jij bent ook echt zo'n slijmbal he hahaha :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Jij bent ook echt zo'n slijmbal he hahaha :'D

    Haha, dit is mijn stiekeme plan om een mod te worden, hahaha.
    En ik slijm helemaal niet, ik zeg gewoon de waarheid!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, dit is mijn stiekeme plan om een mod te worden, hahaha.
    En ik slijm helemaal niet, ik zeg gewoon de waarheid!

    Jou plan werkt vast beter dan de mijne ghehe :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Jou plan werkt vast beter dan de mijne ghehe :'D

    Wat is jouw plan dan? :'D
    Q met geweld overnemen, hehe?


    Where there is a sea there are pirates...

    Goed bezig Annickie! ^^ Knap dat je zo de knop kan omdraaien :)

    En I totally agree, dik is geen synoniem voor lelijk! ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    Captain schreef:
    (...)
    Wat is jouw plan dan? :'D
    Q met geweld overnemen, hehe?

    Ik probeer te laten zien dat ik eerlijk ben. Maar bijna niemand die dat waardeert hier hahaha :'D


    -