• Hi guys!

    Ik moet toch eventjes iets kwijt hier op quizlet, omdat ik hier toch al een tijd mee zit.
    Ik heb dus overgewicht. En niet zo een beetje ook. Nee, het is echt heel erg. Ik weeg op het moment rond de 95 kilogrammen. Jaja, echt waar, zoveel.
    Het punt is; I didn't care for a real long time. Ik heb een heel leuk leven zie je ^^ Heleboel vrienden, een enorm druk (sociaal) leven, heel veel leuke dingen die om me heen gebeuren, eindexamenjaar 6VWO. Nee, met mijn gewicht zat ik absoluut niet, ook al merkte ik het wel tijdens de gymlessen en als dat ene shirtje weer te klein was geworden. Maar lelijk? Nee, ik voelde me absoluut niet lelijk en dat doe ik nog steeds niet.
    Ik had met mezelf afgesproken; zodra ik lichamelijke problemen zou krijgen zou ik wat aan mijn lifestyle gaan doen. Nu had ik echt al een tijdlang last van vermoeidheid. Ik dacht in eerste instantie nog aan diabetes, omdat mijn broertje dat ook heeft, maar ik dacht, nee, nu geen excuses meer vinden. Je lichamelijke conditie is gewoon barslecht. Nu ga je er iets aan doen.
    Dus, nu ga ik maandag naar de diëtist. Ik ben voor mezelf al begonnen met gewoon te minderen met al die ongezonde tussendoortjes & het werkt!
    Nu ga ik natuurlijk geen streefgewichten neerzetten, dat is immers verboden op quizlet, haha. Maar ik ben wel heel erg trots op mezelf dat het me na al die jaren eindelijk echt lukt & dat het puur is om gezond te zijn en niet om dun te zijn :)
    Dat wilde ik dus even kwijt ^^

    Maar ik blijf erbij, dik is geen synoniem voor lelijk ^^!

    -x-


    Life is hard and then we die

    Feorge schreef:
    Ik vind het heel erg knap van je dat je nog steeds zo zelfverzekerd bent. Ik weet zeker dat het je zal lukken om wat af te vallen! Heel erg veel succes (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Go Annick! You can do it. ^^


    I am an idiot, I move.

    Ik ben trots op je niekje, gewoon om wie je bent <3
    En ik weet zeker dat het je gaat lukken!


    -

    Super! Ik vind het heel knap dat je dat zelf zo hebt besloten. Niet iedereen kan dat. Sowieso blijf ik het wel met je eens; dik is geen synoniem voor lelijk.


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    Geef wat van je gewicht aan mij als je er toch vanaf wilt! D:
    *is een schriel scharminkeltje dat erin slaagde om tijdens gym onderkoeld te raken*

    Wil je d'r alvast 5 van mij hebben? (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik eet nog liever een sok dan naar een diëtist te gaan gaan. Respect.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Awww guys, you so sweet <3


    Life is hard and then we die

    Wauw, je gaat er echt mooi mee om en zo! (:
    Succes. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wauw... Dat is wel heel knap van je, dat je er zo open over bent... Veel succes bij de diëtist!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 21:11 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Annick, ik blijf erbij dat ik het echt heel goed van je vind dat je ook al zelf bent begonnen. Als je iemand nodig hebt als je het moeilijk hebt ermee mag je altijd naar mij toe komen, dat weet je!
    Veel succes alvast, en blijf zoals je bent van binnen. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik vind het goed van je dat je om je gezondheid denkt! En ik wens je heel veel succes met je dieet!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wow! Ik vind het echt heel knap dat zelf er zo over denkt. Ik ben ook ietsje te zwaar, maar kan mezelf niet echt goed motiveren om af te vallen, of aan mijn conditie te gaan werken. Daarom vind ik het heel erg knap dat jij dat wel kunt. Ik weet zeker dat het goed gaat komen. Over twee weken moeten wij met gym 3 km lopen binnen een kwartier. Om een beetje voor te bereiden, probeer ik conditie op te bouwen. (ik heb dat tot nu toe echt gewoon niet) dus ik ben ook vandaag begonnen met hardlopen! Daarna voelde het best wel goed, hopenlijk voor jou hetzelfde. Veel succes!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    ik vind je laatste zinnetje zo mooi. En ik vind het heel knap van je dat je jezelf mooi vind. Want sommigen denken echt zo van 'Alle dikken zijn lelijk.'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    C18 schreef:
    Ah beter! Ik ben trouwens ook van mening dat het sommige mensen juist staat als ze wat dikker zijn. Het geeft ze wat eigens, wat sympathieks. Zo ook bij jou. Maar het is super dat je je gezondheid op de eerste plaats zet! :Y).


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Yoshy schreef:
    ik vind je laatste zinnetje zo mooi. En ik vind het heel knap van je dat je jezelf mooi vind. Want sommigen denken echt zo van 'Alle dikken zijn lelijk.'
    Het heeft me ook wel even gekost om die zin echt te geloven, haha, maar het is nu mijn letterlijke lijfzin :P


    Life is hard and then we die