• Ik heb echt zin in Kerstmis!
    Ik vind de feestdagen - Sinterklaas en Kerstmis - echt zo gezellig! Ik kan echt uren naar die films kijken op tv en naar al die liedjes luisteren. Knus in mijn bed, geen lichtje aan en in de duisternis staren. HEERLIJK!
    Mijn favoriete Kerstlied is All I want for Christmas is you.

    En die van jullie? En welke Kerstfilms vinden jullie leuk?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Sushita schreef:
    Mwah, dan moet ik weer op tweede kerstdag met mijn familie gaan eten.

    Ik ook! Dat is minder. Maar ik vind een kerstboom zo leuk <333


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Dan krijg je dit jaar een cadeau van mij. ^.^

    Yeeeeuh _O_


    -

    Kersttt <3333
    sinterklaas


    Omdat het kan! en het is gratis! (a)

    Ik heb echt zin in kerstmis:9~.
    Het lekkere eten, Kadootjes ,vakantie noem maar op <3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb alleen maar zin in kerst omdat ik iets krijg wat ik heel graag wil. Ik heb wel een eenzame kerst, want mijn moeder en mijn broertje zijn er alleen maar. Mijn opa is bijna 2 jaar geleden dood gegaan tussen sinterklaas en kerttmis dus het is een beetje veel elende.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik hou ook echt van kerstmis. Niet alleen vanwege de cadeautjes, maar gewoon vanwege de gezelligheid. En de tijd daarvoor iedereen geheimzinnig met zijn/haar eigen surprise bezig. Cadeautjes in de sok, ik vind het echt geweldig. (Ja, ik ben vast de enige die cadeautjes in een sok aan de kerstboom krijgt (: )


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    The Christmas Express


    Firm believer of all that is magic

    Ik wou dat kerst op een andere dag viel, ik ben namelijk jarig op tweede kerstdag.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Blameniall schreef:
    Ik heb er ook zin in! Kerst is altijd gezellig en alles :)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik ook, dan mag ik de kerstboom zetten XD
    maar ik krijg jammer genoeg geen cadootje
    maar jaa

    Een weekendje voor Kerst (19 december) gaan we met z'n tweetjes naar een camping, in een huisje, om met z'n tweetjes Kerst te vieren met cadeaus en alles. (:
    Dan het echte Kerst en oud en nieuw vieren we in Assen, bij mijn vriend zijn familie.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij ons is kerst meestal ook wel leuk =3 Alleen haat ik de sneeuw rond die tijd, hehe.

    Mijn lievelingskerstfilm is "the Polar Express". Die keek ik eens als kind en kijk ik nu ieder jaar weer x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Alletwee <3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind het ook wel leuk. Gezellig met de familie samen zijn enzo en films kijken. Alleen, ik hou echt niet van die liedjes


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik houd niet meer van feestdagen. Sinterklaas vieren we niet, Kerst en Oud&Nieuw zijn gewoon... Het is nu eenmaal niet zo leuk. Carnaval, daar heb ik een hékel aan, pasen is hier een normale dag. Even als Pinksteren and you can go on that way. Alleen verjaardagen vind ik écht leuk.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 14:52 ]


    Let it come and let it be