• Ik heb echt zin in Kerstmis!
    Ik vind de feestdagen - Sinterklaas en Kerstmis - echt zo gezellig! Ik kan echt uren naar die films kijken op tv en naar al die liedjes luisteren. Knus in mijn bed, geen lichtje aan en in de duisternis staren. HEERLIJK!
    Mijn favoriete Kerstlied is All I want for Christmas is you.

    En die van jullie? En welke Kerstfilms vinden jullie leuk?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Het is altijd grappig dat we met kerst altijd ruzie krijgen en mijn ma en pa altijd chagerijnig worden van mijn zussen en ik altijd de boel bij elkaar moet houden en dat het s'avonds dan altijd gezellig is :3
    Dit jaar kerst word vreemd denk ik zo.


    SLOAN.

    Hmmm sinterklaas, kerst, oud en nieuw.......
    Heerlijk! Ik heb er ook weer helemaal zin in <3

    Ik ben echt weg van Home alone 1 en 2. Ik kan ze ieder jaar weer met heel veel plezier kijken. En 'All I want for Christmas is you' is natuurlijk ook altijd leuk


    Happy Birthday my Potter!

    Lycaon schreef:
    (...)
    Whaha dat is indd echt leuk. :P De kerstman loopt daar ook gewoon in een zwembroek rond. :P


    Oh de kerst boeit me eigenlijk niet eens, vind het alleen leuk omdat ik dan rond die tijd bij hem ben. Heb weinig met kerst. Nog minder met de kerstman. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik heb zin in kerst, lekker sneeuwballen gooien WOHEEIJIEJ.

    oke, en ik moet 18 voorstellen.

    Ik wel! (yeah)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 15:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Countenance schreef:
    (...)
    Mmh-, ik weet bij voorbaat al wat jij onderandere gaat uitpakken :9~


    Vertel. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh, ja, en ken je de polarexpress! Zo'n mooie liedjes zitten daar in :9~
    Jaja, ik heb er écht zin in!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Oh de kerst boeit me eigenlijk niet eens, vind het alleen leuk omdat ik dan rond die tijd bij hem ben. Heb weinig met kerst. Nog minder met de kerstman. :P

    Of hij moet voor kerstman spelen zeker. :P Dan grabbel je maar al te graag in z'n zak met cadeautjes. (wbw)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Of hij moet voor kerstman spelen zeker. :P Dan grabbel je maar al te graag in z'n zak met cadeautjes. (wbw)


    Dan heb ik dit jaar wel een heel groot cadeau! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ja ben nu al kerst liedjes aan het luisteren (nerd)


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Dan heb ik dit jaar wel een heel groot cadeau! *O*

    Enjoy it. ;)(wbw)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Dat is ook mijn lievelings kerstliedje! Haha xD
    Ik vind kerst leuk omdat ik dan lekker op de bank kan zitten met warme chocolademelk, naar buiten kan kijken naar mensen die elkaar bekogelen met sneeuwballen en het daardoor koud kijken.


    26 - 02 - '16

    Mijn favo.film is the polar express
    en favo liedje:jingle bombs => Gutar guy(Brain haner) en Achmed the dead terrorist!

    En I LOVE CRISTMAS!!!En niew jaar!!!! Echt leuk al die versiersels gezelligheid en vuurwerk!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik haat december, te veel feestdagen.


    I was an angel living in the garden of evil