• Ik wil even mijn mening kwijt over sommige mensen op Q.De meeste haten Miley Cyrus, Demi Lovato en Selena Gomez om geen reden.
    Okééé Miley is soms halfnaakt op het podium, Ze groeit op.
    Okééé Demi sneed haarzelf, Iedereen heeft wel eens problemen.
    Over Selena valt weinig te zeggen.. Ik begreep nooit waarom ze zoveel haat krijgt.
    In mijn ogen zijn ze gewoon meisjes die hun dromen najagen, Ze krijgen dan weer zoveel haat omdat ze aandacht zoeken.
    Dit is mijn mening en als daar iets mee hebt dan zeg je gewoon niks.

    Colibre schreef:
    Mijn mening:

    Selena: I don't give one bloody piece of shit, maar ik kan Selena gewoon niet uitstaan. Bieber-hater hier, dus stfu met je 'je bent gewoon jaloers'. Ik kan niet jaloers zijn op zo'n attentionwhore, danku.
    Miley: Kleine kindjes groeien op, zeg jij. Kom op man, Miley Cyrus is jonger dan ik, en ze kleedt zich tien keer zo sletterig. Niks te 'living her dream'. Ze rent haar vagina en portemonnee achterna.
    Demi: I don't give a fuck wat dit Disneyhoertje allemaal beleeft. Omdat ze snijdt en in rehab terechtgekomen is moet ik ineens medelijden hebben?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dumbledore schreef:
    Ik ben het met je eens.


    I feel guilty after every bite I take.

    ik vind gewoon dat ze niet kunnen zingen -.-
    ik heb ze nooit gehaat


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik snap ook niet waarom mensen haten.
    Kom op :
    Je wordt er zelf niet beter van
    en zij worden er ook niet slechter van.

    Oké, ik vind Miley ook niks.
    Maar moet ik haar dan maar gaan haten?
    Nee. Ze heeft het toch verdomd goed voor elkaar voor een 18-jarige. ;D
    Daar kan je ook respect voor hebben. (:


    Tell me about it, stud.

    Toyfriendx schreef:
    Ik snap ook niet waarom mensen haten.
    Kom op :
    Je wordt er zelf niet beter van
    en zij worden er ook niet slechter van.

    Oké, ik vind Miley ook niks.
    Maar moet ik haar dan maar gaan haten?
    Nee. Ze heeft het toch verdomd goed voor elkaar voor een 18-jarige. ;D
    Daar kan je ook respect voor hebben. (:

    Omdat d'r pa beroemd is, ja. Als ik ook een beroemde pa of ma zou hebben, dan zou ik het ook allang hebben gemaakt als drummer. Ik haat ook niet. Het is ook altijd maar nutteloos om topics aan te blijven maken met: 'Jamaar ze verdienen die haat niet, can't you see? -pruillipje-', want no matter what; Miley is ook gewoon een mens, maar trekt ontzettend veel aandacht met de manier dat ze zich gedraagt. Get real.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Omdat d'r pa beroemd is, ja. Als ik ook een beroemde pa of ma zou hebben, dan zou ik het ook allang hebben gemaakt als drummer. Ik haat ook niet. Het is ook altijd maar nutteloos om topics aan te blijven maken met: 'Jamaar ze verdienen die haat niet, can't you see? -pruillipje-', want no matter what; Miley is ook gewoon een mens, maar trekt ontzettend veel aandacht met de manier dat ze zich gedraagt. Get real.

    +1


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Quagmire schreef:


    Oooooh die is zo geniaal!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik haat ze niet ofzo. Ik vind Demi gewoon niet zo leuk, maar dat komt gewoon door het gevoel dat ik bij haar krijg. Daarom ga ik haar nog niet haten ofzo. Ik ken haar niet persoonlijk.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead



    Jezus, denk dát gewoon. Doe ik ook altijd als men zit te zeiken over mr Mercury. Als JIJ maar geniet van hun muziek en alles. Kan jou het schelen wat anderen vinden.

    En die mensen zelf moeten er maar tegen kunnen. Dat krijg je er nou eenmaal bij als je beroemd bent. Tis niet allemaal maar lol, geld en luxe feestjes.


    ars moriendi

    Meddows schreef:



    Jezus, denk dát gewoon. Doe ik ook altijd als men zit te zeiken over mr Mercury. Als JIJ maar geniet van hun muziek en alles. Kan jou het schelen wat anderen vinden.

    En die mensen zelf moeten er maar tegen kunnen. Dat krijg je er nou eenmaal bij als je beroemd bent. Tis niet allemaal maar lol, geld en luxe feestjes.


    I love you. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    I love you. <3


    Love you too!


    ars moriendi

    Helemaal mee eens :p