• Ik wil even mijn mening kwijt over sommige mensen op Q.De meeste haten Miley Cyrus, Demi Lovato en Selena Gomez om geen reden.
    Okééé Miley is soms halfnaakt op het podium, Ze groeit op.
    Okééé Demi sneed haarzelf, Iedereen heeft wel eens problemen.
    Over Selena valt weinig te zeggen.. Ik begreep nooit waarom ze zoveel haat krijgt.
    In mijn ogen zijn ze gewoon meisjes die hun dromen najagen, Ze krijgen dan weer zoveel haat omdat ze aandacht zoeken.
    Dit is mijn mening en als daar iets mee hebt dan zeg je gewoon niks.

    Mijn hekel aan Gomez, is ontstaan door haar vreselijke autotunestem en haar slechte acteerkunsten. Ze is het wereldje ingeduwd door haar moeder, want haar was het nooit gelukt. Dan gaat ze nog een beetje ondankbaar lopen doen met dat ze het zwaar heeft. Fuck toch een end op. Ondankbaar wicht.


    To infinity and beyond •

    Ik hou van hun allemaal (:
    Althans ik moest wel ff wennen aan Miley Cyrus haar verandering, maar alles went!
    Maar Over Selena, ik dnek dat doordat er een hoop "Beliebers" zijn die JB geen meisje maar alleen hunzelf als vriendin aan hem gunnen, drm Selena haten.
    Maar eht is maar een gedachte, neit alle Beliebers haten haar! (:


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    Ik heb echt respect voor Demi, de andere twee boeien met niets. Behalve dat ik Selena een beetje te goed voor Justin vindt, to be honest. Maar als ze gelukkig zijn, laat ik ze lekker gelukkig zijn (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik snap heeeus wel dat je er gefrustreerd van raakt als mensen jouw idolen "haten" en ik ben het best wel met je eens. Maar om dit soort topics aan te maken. vind ik eerlijk gezegd nogal. overbodig.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ilovezayn schreef:
    Mijn hekel aan Gomez, is ontstaan door haar vreselijke autotunestem en haar slechte acteerkunsten. Ze is het wereldje ingeduwd door haar moeder, want haar was het nooit gelukt. Dan gaat ze nog een beetje ondankbaar lopen doen met dat ze het zwaar heeft. Fuck toch een end op. Ondankbaar wicht.

    'Maybe you're getting picked on by the entire school, I'm getting picked on by the entire world'
    Dan denk ik echt, bitch u serious.

    Demi vind ik nog niet eens zo slecht maar Miley mag ik gewoon niet zo. En Selena moet het allemaal lekker zelf weten, als zij met een peuter wil daten moet ze dat vooral doen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hooligan schreef:
    (...)
    'Maybe you're getting picked on by the entire school, I'm getting picked on by the entire world'
    Dan denk ik echt, bitch u serious.


    Ben je het met me eens of niet eens (a'). Ik snap je reactie niet helemaal haha.


    To infinity and beyond •

    God hé, niet weer. Als je niet tegen kritiek kunt, moet je geen "celeb" worden. T'is niet allemaal alleen maar rozengeur en maneschijn. -_-


    ars moriendi

    ilovezayn schreef:
    (...)

    Ben je het met me eens of niet eens (a'). Ik snap je reactie niet helemaal haha.

    Eens, hahaha.

    StoryBelle schreef:
    ... Was hier niet al een topic van...?

    Oh well.

    *My cup of care is empty*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hooligan schreef:
    (...)
    Eens, hahaha.


    Hahaha mooi. :Y)


    To infinity and beyond •

    StoryBelle schreef:
    ... Was hier niet al een topic van...?

    Oh well.

    *My cup of care is empty*

    _O_


    Cool, neat, swell -Cry

    Miley is soms naakt op het podium?

    WIE IS HET OMFG IK WORD FAN :D


    quidquid excusatio prandium pro

    StoryBelle schreef:
    ... Was hier niet al een topic van...?

    Oh well.

    *My cup of care is empty*


    No growth of the heart is ever a waste

    Hooligan schreef:
    And again, not a single fuck was given.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?