• Ik wil even mijn mening kwijt over sommige mensen op Q.De meeste haten Miley Cyrus, Demi Lovato en Selena Gomez om geen reden.
    Okééé Miley is soms halfnaakt op het podium, Ze groeit op.
    Okééé Demi sneed haarzelf, Iedereen heeft wel eens problemen.
    Over Selena valt weinig te zeggen.. Ik begreep nooit waarom ze zoveel haat krijgt.
    In mijn ogen zijn ze gewoon meisjes die hun dromen najagen, Ze krijgen dan weer zoveel haat omdat ze aandacht zoeken.
    Dit is mijn mening en als daar iets mee hebt dan zeg je gewoon niks.

    All you quoters get a hug from me. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind hun, muziek gewoon verschrikkelijk maar op hun persoontjes heb ik niks aan te merken. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    StoryBelle schreef:
    ... Was hier niet al een topic van...?

    Oh well.

    *My cup of care is empty*


    Ex astris, sciencia

    Dumbledore schreef:
    Ik ben het met je eens.


    Save me from myself.

    Mijn mening:

    Selena: I don't give one bloody piece of shit, maar ik kan Selena gewoon niet uitstaan. Bieber-hater hier, dus stfu met je 'je bent gewoon jaloers'. Ik kan niet jaloers zijn op zo'n attentionwhore, danku.
    Miley: Kleine kindjes groeien op, zeg jij. Kom op man, Miley Cyrus is jonger dan ik, en ze kleedt zich tien keer zo sletterig. Niks te 'living her dream'. Ze rent haar vagina en portemonnee achterna.
    Demi: I don't give a fuck wat dit Disneyhoertje allemaal beleeft. Omdat ze snijdt en in rehab terechtgekomen is moet ik ineens medelijden hebben?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik haat ze niet, maar of ik nou enige affectie met ze heb? Nee, niet echt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StoryBelle schreef:
    ... Was hier niet al een topic van...?

    Oh well.

    *My cup of care is empty*

    ^ Dit

    Hooligan schreef:
    And again, not a single fuck was given.

    ^ En dit

    Colibre schreef:
    Mijn mening:

    Selena: I don't give one bloody piece of shit, maar ik kan Selena gewoon niet uitstaan. Bieber-hater hier, dus stfu met je 'je bent gewoon jaloers'. Ik kan niet jaloers zijn op zo'n attentionwhore, danku.
    Miley: Kleine kindjes groeien op, zeg jij. Kom op man, Miley Cyrus is jonger dan ik, en ze kleedt zich tien keer zo sletterig. Niks te 'living her dream'. Ze rent haar vagina en portemonnee achterna.
    Demi: I don't give a fuck wat dit Disneyhoertje allemaal beleeft. Omdat ze snijdt en in rehab terechtgekomen is moet ik ineens medelijden hebben?

    ^ En hell jezus, dit al helemaal!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 8:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I agree ;p

    maar heb verder niks met ze, laat ze gewoon hun eigen ding doen waarvan hun denken dat ze juist doen. Als niet juist is vallen ze uiteindelijk toch wel op hun snuit ;)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 8:36 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    ik haat miley niet, heb ik ook nooit gedaan. Demi is gewoon iemand waar ik zoveel respect voor heb, en selena ja, ik haat haar niet maar ik ben ook geen megafan


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    I never hate anyone.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Was er al geen topic?

    Maar ja, die mensen gaan hun dromen achterna en ik vind daar niets hatelijks aan. Ik heb er eerder respect voor.


    Don't dream your life, but live your dream!

    StoryBelle schreef:
    ... Was hier niet al een topic van...?

    Oh well.

    *My cup of care is empty*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stray schreef:
    Was er al geen topic?

    Maar ja, die mensen gaan hun dromen achterna en ik vind daar niets hatelijks aan. Ik heb er eerder respect voor.


    Ja, die was er al en nu kunnen we weer lekker ruzie gaan maken. ^^


    Take me to wonderland

    StoryBelle schreef:
    ... Was hier niet al een topic van...?

    Oh well.

    *My cup of care is empty*

    Dumbledore schreef:
    Ik ben het met je eens.


    Happy Birthday my Potter!