• Ik heb al sinds vorige week maandag pijn aan mijn knie. Ik kan er amper op lopen en mijn moeder weet dat. Nu zei ze gisteren; 'Morgen gaan we naar de dokter.' Oké. Kom ik uit school zegt ze dan van; 'Ja, zo te zien heb je geen pijn meer. Dan gaan we ook maar niet naar de dokter.' Maar ik crepeer gewoon van de pijn. Ik probeer de pijn te negeren. Ik kan bijna niks doen. Ik mag niet na mijn basket-trainingen, niet mee doen met LO. Dus ik vandaag gezegt tegen haar waarom ik dan niet mag mee doen. 'Ja, je moet het zelf weten. Maar kom niet janken als je weer pijn hebt.' Dan ga toch met me na de dokter éh! Ik wil weten wat het is, want ik zit hier op mijn kamer te janken van de pijn. Maar ik ben dan ook nog eens zo'n persoon die niks durft te zeggen. Ik durf niet te zeggen dat ik naar de dokter wil.

    Ik zou het toch maar zeggen. Of je knie zo veel mogelijk laten rusten. Heb je misschien iets verkeert gedaan waardoor het komt? Je hoeft inderdaad niet voor alles na de dokter.
    Ik heb ook las van mijn enkel, ben niet na de dokter gegaan omdat ik weet wat het is. Dus ik ben zelf krukken gaan halen en mijn zus heeft me ingetapte. Daar heb ik geen dokter voor nodig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Ik zou het toch maar zeggen. Of je knie zo veel mogelijk laten rusten. Heb je misschien iets verkeert gedaan waardoor het komt? Je hoeft inderdaad niet voor alles na de dokter.
    Ik heb ook las van mijn enkel, ben niet na de dokter gegaan omdat ik weet wat het is. Dus ik ben zelf krukken gaan halen en mijn zus heeft me ingetapte. Daar heb ik geen dokter voor nodig.


    Beide weten we niet wat het is. Mijn moeder wilt zelf graag weten wat het is, maar na de dokter gaan ho maar. Maar ik ben zowat in totaal maar twee keer naar de dokter geweest, dit jaar. Ik meen het. Ik ga niet eens graag naar de dokter. Maar nu heb ik gewoon ongelofelijk veel pijn en wil ik naar de dokter.

    Je kan toch ook zelf naar de dokter gaan?
    maak een afspraak en fiets er na school of al je moeder weg is langs.
    Je moeder komt dat toch niet te weten, gezien de dokters er niks over mogen zeggen.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Storytime schreef:
    Ik zou het toch maar zeggen. Of je knie zo veel mogelijk laten rusten. Heb je misschien iets verkeert gedaan waardoor het komt? Je hoeft inderdaad niet voor alles na de dokter.
    Ik heb ook las van mijn enkel, ben niet na de dokter gegaan omdat ik weet wat het is. Dus ik ben zelf krukken gaan halen en mijn zus heeft me ingetapte. Daar heb ik geen dokter voor nodig.


    Haha, geniaal. Zelf dokter spelen.
    Maar ik zou gewoon duidelijk tegen je moeder zeggen dat je echt naar de dokter wilt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het lijkt alsof je heel veel pijn hebt, en dan lijkt het me beter dat je wel naar de dokter gaat. Weet je ook hoe het komt dat je knie zo'n pijn doet, heb je er iets mee gedaan?


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Dokter bellen en een afspraak maken.

    Heb je je moeder niet voor nodig.

    Hale schreef:
    Dokter bellen en een afspraak maken.

    Heb je je moeder niet voor nodig.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.