• Wat een ramp was dat. Gisteren ging ik uit met mijn vriend en twee andere vrienden. Het was ontzettend gezellig, we kwamen een 18+ club binnen (ik ben zestien, die twee vrienden zijn 18 en mijn vriend is 20) en namen dus shotjes alsof het limode was. Dropshot en goldstrike was waar ik een groot gedeelte van de avond op het gedanst. Rond een uur of drie begon ik te kotsen, daarna nog twee keer. Vervolgens ging ik maar aan de flügel en ging alles weer oké.
    Goed, rond vier uur werden we de club uitgezet, omdat een vriend tegen een muur aanhing en volgens de uitsmijter was hij te dronken om nog binnen te mogen zijn. Wij naar het huis van een vriend fietsen, de andere vriend ging gelijk naar huis. Half vijf waren we bij het huis van W (die vriend) aangekomen, maar de drank sloeg plotseling aan. Sleutels kwijt, uit de garage pissen, op de grond liggen lachen, dingen slopen en noem maar op. Om half zes hadden we eindelijk de sleutel gevonden (ik en mijn vriend dus), W naar bed gebracht, mijn spullen gepakt en richting het huis van mijn vriend gefietst. Half zeven lag ik in bed, kwart voor zeven sliep ik en om één uur was ik weer wakker.
    Maar god, wat was die avond een geweldig leuke ramp, wie heeft er gisteren ook zo'n geweldige avond gehad?
    (krul)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 18:24 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb zo'n vreselijke avond gehad D:


    -

    I don't want to live on this planet anymore.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    I don't want to live on this planet anymore.

    Dan ga je dood (nerd)


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb ook zo'n avond gehad n.n


    Stop trying to control everything and just let go.

    Ik heb de hele avond huiswerk gemaakt :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zalig! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hahaha leuke avond gehad dus :'D
    Mijne was nogal ordinary c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    StoryBelle schreef:
    I don't want to live on this planet anymore.



    Ik noem dat niet echt een geweldige avond D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik sliep in de avond:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb de hele avond anime gekeken. :3

    StoryBelle schreef:
    I don't want to live on this planet anymore.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Soprano's gekeken.

    Ik ging gister ook uit en het was erg gezellig hahaha :Y)


    As travars