• Hai,

    Ik ben 13 jaar en ik ga volgens mij heel vroeg naar bed. Door de week rond 22:00 uur en in het weekend rond 22:30 of 23:00. Hoe laat gaan jullie naar bed als je 13 bent?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Toen ik dertien was lag ik half 9 al in mn bed denk ik (:

    toen ik dertien was moest ik om 9 uur naar bed, uiterlijk half 10 (doordeweek) en nu ben ik 16 en moet ik om half 11/11 uur naar bed door de week.
    En in het weekend rond twee uur ofzo, uiterlijk. Maar dat doe ik meestal toch niet.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat vroeg? voor 13 jaar? niet echt!
    Toen ik 13 was, moest ik om 21u15/21u30 in mijn bed liggen.
    In het weekend ook om 22u, tenzij ik naar een film keek.

    Ik ben 15nu; nog altijd voor 22u in school (hoewel ik altijd opblijf tot 22u45 maar dat weten mijn ouders niet)
    in het weekend ook rond 23u/22u
    in de vakantie 23u

    Je mag dus echt niet klagen!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 14:01 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Euhm, dertien, toen ging ik rond half tien naar bed. Ik ben nu 16 en probeer om half elf echt in mijn bed te liggen doordeweeks. In het weekend slaap ik meestal om 00.00 of iets later, dat ligt eraan wat ik die avond gedaan heb.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Toen ik 13 was ging ik altijd om 9 uur naar bed. Seriously.
    (Nu rond 1 uur, ben 18)

    dus nee, vroeg is het zeker niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb geen tijden, ik moet het maar zelf uitzoeken :'D

    En ligt eraan wat mijn rooster voor de volgende dag is. Als ik vroeg moet om half 11/11 uur en anders 12 uur. In het weekend later.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik mag het nu zelf weten, ik ben 17. Maar toen ik 13 was moest ik echt om 21.30 al slapen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mayfly schreef:
    Toen ik dertien was ging ik echt vroeg naar bed nog. Rond 22:00 lag ik altijd wel in m'n bedje, soms wel eerder. Nu is het meestal later. Maar ik probeer altijd wel voor elven het licht uit te hebben en ik ben nu vijftien.


    noem je dat vroeg? toen pas liet mijn moeder me om half 9 naar bed, later 9 uur. nu ik 15 ben nog steeds wel 9 uur maar stiekem ga ik rond tienen naar bed en slaap ik uit op school


    -

    Pottermore schreef:
    Ik moet om half tien. D: En in het weekend 22:30/23:00. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you