• Hai,

    Ik ben 13 jaar en ik ga volgens mij heel vroeg naar bed. Door de week rond 22:00 uur en in het weekend rond 22:30 of 23:00. Hoe laat gaan jullie naar bed als je 13 bent?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik vind dat niet heel erg vroeg. Toen ik 13 was moest ik om half 10 in bed liggen. Maar goed, nu ga ik dus rond half 10 a 10 uur op bed. Maar aangezien ik niet kan slapen ben ik echt een nachtbraker geworden met mijn laptop (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben zeventien en rond 22u30 lig ik ongeveer in mijn bed. En voor jouw leeftijd ga jij wel erg laat slapen, hoor. (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben 16 en nu ga ik in de week om 23uur naar bed...in het weekend kan het soms wat verschillen, maar meestal ligt dat tussen 1u30 en 3u15.

    Toen ik 13 was...was dat in de week om 21u30 gaan slapen en in het weekend om 0u00 :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben 18. Door de week als het me lukt, ga ik om 22:00 al naar bed toe, maar meestal loopt dat uit tot later. Aangezien ik om 6:00 moet opstaan smorgens wil ik altijd het liefst vroeg naar bed. Maar in de weekend val ik wel op een gegeven moment wel inslaap ergens. Ligt eraan wat ik aan het doen ben.

    Toen ik 13 was weet ik niet..

    Maar ben nu 17 en ik ga gwn te laat naar bed doordeweeks ;$
    Tussen 12 en 1 uur ;$ Maar dat is meer omdat ik geen zin in school heb. -haat me opleiding- En dan s'weekends slaap ik weer bij ;D en dan wil je niet weten hoelaat ik naar bed ga


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ma - Dond: Rond 10u30 - 11 u (soms ook 11u30)
    Vrijdag: Tot zolang ik zelf wil.
    Zaterdag: Tot zolang ik zelf wil.
    Zondag: ongeveer 11u30
    Ik ben trouwens 17.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik was vorig jaar nog 13, en toen ging ik minstens even laat slapen als nu.
    Wel, in de week probeer ik mijn licht altijd uit te doen voor 23:30, als ik ineens ontdek dat ik nog veel werk heb voor school (ik begin altijd pas tegen 22:15 met huiswerk) dan kan dat wel eens wat uitlopen. Maar als ik moe/ ziek ben, gaat mijn lichtje uit tegen 23:00.
    En in het weekend hangt het er vanaf.
    Normaal gezien nooit voor middernacht (buiten als ik ziek/moe ben), en eigenlijk kan het ook zijn dat ik tot 02:00 - 03:00 op blijf. Hangt er vanaf.(nerd)


    effort never betrays you

    11 uur ten vroegste (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    pardon, vroeg?
    toen ik 13 was moest ik er om 9 uur in liggen. meestal ga ik rond jouw tijd naar bed


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Doordeweeks ga ik om half tien, elf uur en soms kwart over elf naar bed. En in het weekend om 1, 2uur of als ik moe ben (:. En ik ben 14. En toen ik 13 was, hetzelfde haha.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 12:40 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Negen uur erin en tot halftien lezen. Nu is het half tien licht uit. Maar meestal is dat een kwartier later.


    Food.

    Laat..héél laat.


    I´m nothing special.

    Euh... Wil je daar écht antwoord op hebben?
    Nachtbraker meldt zich.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Moi is ook 13, maar mijn moeder bemoeit niet meer wanneer ik naar bed ga. Ik moet van mezelf altijd vroeg naar bed omdat ik anders moe wakker word.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Doordeweeks meestal rond tien uur, want ik heb mijn slaap echt te hard nodig. In het weekend rond elf uur1 (:


    Big girls cry when their hearts are breaking