• Hai,

    Ik ben 13 jaar en ik ga volgens mij heel vroeg naar bed. Door de week rond 22:00 uur en in het weekend rond 22:30 of 23:00. Hoe laat gaan jullie naar bed als je 13 bent?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik ben 12 en in de schoolweek moet ik gaan slapen om half 10
    En weekend of vakantie tussen half elf en half twaalf meestal.
    Het is te zien hoe moe mijn mama is (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik ben 17 en ik ga om hetzelfde uur als jij naar bed.
    Toen ik 13 moest ik véél vroeger naar mijn bed, dus wees blij. Enne, die slaap heb je echt nodig hoor, anders ga je echt uitgeput geraken doorheen het jaar.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb niet echt een tijd, maar meestal ga ik rond 22.30 naar bed, soms iets later!! In het weekend mag ik het allemaal zelfs weten, gisteren lag ik bvb om 5 uur pas in mn bed, maar dat was omdat ik uit was geweest xd


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik ga tegenwoordig pas rond een uurtje of een naar bed. Maar ik werk altijd tot laat in de avond. ;)


    Some angels have no wings.

    Glameow schreef:
    Toen ik 13 was moest ik altijd braaf om 9uur naar bed, dus ik zie het probleem niet echt. Maar ik moest dan ook altijd om 6uur uit bed, 's morgens. En in het weekend rond 22.30/23.00uur. Gelukkig hoeft dat nu niet meer. (:


    Ik moet ook rond 6:00/6:30 uit m'n bed omdat mijn school om 8:10 begint...
    Ik vraag dat omdat mijn vriendinnen allemaal laat naar bed gaan! rond 23:00 doordeweeks...dus


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nu ga ik als ik school heb tien uur naar bed, maar in het weekend gewoon wanneer ik wil. Dat is vanaf me twaalfde al zo denk ik.

    Draconifors schreef:
    (...)

    Ik moet ook rond 6:00/6:30 uit m'n bed omdat mijn school om 8:10 begint...
    Ik vraag dat omdat mijn vriendinnen allemaal laat naar bed gaan! rond 23:00 doordeweeks...dus


    Dan hebben zij waarschijnlijk óf erg weinig slaap nodig óf ze komen er uiteindelijk achter dat ze uitgeput zullen raken.

    En trouwens, lekker boeiend hoe laat hun naar bed gaan, je moet naar je eigen lichaam luisteren en niet naar dat van hun. Ikzelf weet namelijk dat ik veel slaap nodig heb dus probeer om 10 uur te slapen, terwijl andere kinderen soms 12 uur pas naar bed gaan. Sowhat?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan hebben zij waarschijnlijk óf erg weinig slaap nodig óf ze komen er uiteindelijk achter dat ze uitgeput zullen raken.

    En trouwens, lekker boeiend hoe laat hun naar bed gaan, je moet naar je eigen lichaam luisteren en niet naar dat van hun. Ikzelf weet namelijk dat ik veel slaap nodig heb dus probeer om 10 uur te slapen, terwijl andere kinderen soms 12 uur pas naar bed gaan. Sowhat?


    Je hebt gelijk! ;) Maar ik dacht dat hoe laat ik naar bed ga, echt extreem vroeg was!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Draconifors schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk! ;) Maar ik dacht dat hoe laat ik naar bed ga, echt extreem vroeg was!


    Dat is niet zo hoor, je gaat/zit wss op de middelbare. Dan heb je het stukken drukker, langere dagen, meer werk buiten de lessen om enzo.
    Is vermoeiend hoor ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga al sinds mijn twaalfde ongeveer om hetzelfde uur slapen. Om half 10/10 uur sluit ik mijn computer af en om 10 uur/half 11 slaap ik.
    En in het weekend/vakantie maximum tot 12 uur.


    Let the Night embrace you

    Tussen 10 uur en half 11 tijdens school.
    in het weekend verschillennd


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind dat echt niet vroeg hoor, jou tijden :p Ik ga in het weekend rond half12 naar bed. En door de week rond half11.

    Toen ik 13 was? Ehh.. Door de weeks ging ik om half 10 naar bed in de weekenden half 12.
    Nu is het door de weeks half 12 en in de weekenden.. 1 uur of als ik uit ga, vijf uur. Kinda sick eigenlijk :'] Maar mijn lestijden zijn nu ook veel later, dus ja, dat compenseert 't een beetje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Echt geen idee meer, maar ik denk doordeweeks tien uur en in weekenden twaalf uur ofzo? Ik weet het echt niet meer :')
    Ondertussen heb ik geen tijd meer, maar ga ik meestal 12 uur naar bed en in het weekend verschilt dat heel erg.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 12:01 ]


    As travars

    Toen ik 13 was...? Eh, 9 uur, en in het weekend 10 uur. Dus jij moet niet zeuren, want ik ben nu 15 en ga op dezelfde tijden naar bed als jij nu op je 13e. Omdat m'n ouders het willen. Grrr.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.