• Toen ik een jaar of drie was had ik volgens mijn moeder een denkbeeldige vriend, genaamd Vriendje Spook.
    Altijd als ik met mijn moeder mee ging boodschappen doen liep ik met mijn armen onder mijn schouder alsof dat vriendje op mijn rug zat en ik zijn voeten vast hield, ook moest mijn moeder vaak de deur open of dicht doen omdat 'hij naar buiten of binnen wilde'. Toen ik vijf was had ik al een tijd niks over hem verteld, mijn moeder kwam vragen hoe het met 'het' ging en ik antwoorde doodleuk 'Vriendje Spook is een ander kindje aan het blij maken'
    Ik weet er zelf niks meer van, maar ik vind het toch een beetje creepy. Ik vraag me stiekem af of het gewoon like gedachten waren, of dat er een aanwezigheid was ofzo.
    Geloven jullie dat kinderen geesten kunnen zien?


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Toen ik drie jaar oud was, zag ik elke avond een schim aan mijn bed staan (: En ik herinner me dat nog heel goed


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Haha, nee dat geloof ik niet. Kinderen hebben gewoon een grote fantasie:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja. Kinderen tot een jaar of 7 staan veel meer open voor zulke dingen en zien ze vaker. Niet alleen geesten maar veel meer dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik had nooit een denkbeeldige vriend / vriendin. Ik vind het wel schattig en als je er een prettige herinnering aan hebt, zal het vast ook een prettig iemand geweest zijn.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik weet dat niet meer, ik weet wel dat ik vroeger vooral heel helder aura's zag. Mijn moeder vertelde me laatst, dat ik haar ooit eens vroeg, toen mijn vader dronken en boos was, 'Mama, waarom is papa zo zwart?' Want ik zag dus een hele zwarte waas over en rondom hem heen.

    En nouja, ik durfde vooral toen ik klein was vroeger nooit op de zolder te komen, bij het berghok voornamelijk. Ik zei altijd dat daar 'mensen waren die mij pijn wilden doen.'


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Er wordt altijd gezegd dat jonge kinderen vaak een grotere fantasie hebben dan volwasenen en ik ben ben bereid daarin mee te gaan. Hoewel ik het idee dat ze gewoon oplettender zijn dan volwassenen nog niet volledig heb uitgesloten.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Applejack schreef:
    Ik weet dat niet meer, ik weet wel dat ik vroeger vooral heel helder aura's zag. Mijn moeder vertelde me laatst, dat ik haar ooit eens vroeg, toen mijn vader dronken en boos was, 'Mama, waarom is papa zo zwart?' Want ik zag dus een hele zwarte waas over en rondom hem heen.

    En nouja, ik durfde vooral toen ik klein was vroeger nooit op de zolder te komen, bij het berghok voornamelijk. Ik zei altijd dat daar 'mensen waren die mij pijn wilden doen.'


    Het is een beetje als een nevel, vind je niet? Het is een soort mistwolk van kleuren die om iemand heen hangt en dat vind ik af en toe best griezelig. Ik zie wel eens dingen, een soort "schimmen" maar ik raak ze nooit aan. Durf het gewoon niet lafaard die ik ben


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Het is een beetje als een nevel, vind je niet? Het is een soort mistwolk van kleuren die om iemand heen hangt en dat vind ik af en toe best griezelig. Ik zie wel eens dingen, een soort "schimmen" maar ik raak ze nooit aan. Durf het gewoon niet lafaard die ik ben


    Ik kan ze tegenwoordig nog steeds zien, met veel moeite en energie, en zo is het inderdaad ongeveer. Al was het toen ik klein was echt heel fel te zien voor mij =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik geloof er half in. Mijn buurmeisje heeft dat nu ook en die eist soms van haar moeder dat ze terug naar huis gaat om haar twee denkbeeldige vriendjes op te halen en daar speelt ze ook heel vaak mee, vet eng is dat om te zien. :W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Applejack schreef:
    (...)

    Ik kan ze tegenwoordig nog steeds zien, met veel moeite en energie, en zo is het inderdaad ongeveer. Al was het toen ik klein was echt heel fel te zien voor mij =]


    Ik kan het niet eens uitzetten , vind het af en toe echt vervelend, vooral als iemand zo'n afstoterige aura heeft heb ik de neiging om gewoon te roepen: 'BACK OFF, BIATCH!'. Vooral hoe die mensen erbij KIJKEN... getver, negatievo's zijn stom.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nou, vroeger toen ik een jaar of vier, vijf was, zat ik in de woonkamer tv te kijken. En je kon zo de keuken binnen kijken, en daar stond dan zo'n wasmachine. Opeens zag ik daar een vrouw en een man staan - ik kende ze geeneens - en ze grijnsden naar me. Je wilt niet weten hoe bang ik toen was. Ik weet nog steeds niet of ik me dat verbeeldde, maar ik ben er zeker van dat ik dat niet zomaar zag.:/


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Storytime schreef:
    Ja. Kinderen tot een jaar of 7 staan veel meer open voor zulke dingen en zien ze vaker. Niet alleen geesten maar veel meer dingen.


    Dat ja ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Volgens mijn mamsie zag ik vroeger mijn grootmoeder altijd en heb ik haar ooit beschreven in de kleren waar ze in begraven werd. Wat op zich nog niet zo vreemd zou zijn, behalve dan dat ze lang voor ik geboren werd al dood was. En ik durf 's nachts niet in de keuken bij mijn oma omdat ik denk dat ze daar nog steeds zit. :-)
    Ik denk gewoon dat het gewoon zo is dat kinderen meer openstaan voor zo'n dingen.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 0:04 ]

    hou op, jullie maken me bang. Maar daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht. 3

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 0:06 ]


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    hou op, jullie maken me bang. Maar daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht. 3

    Hoezo bang? Er is niets om bang voor te zijn anders had je allang iets gemerkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall